۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۱
کد خبر: ۳۱۸۰۲۴
رییس بنیاد حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اصفهان:

دفاع از اسلام و حرم اهل بیت وظیفه‌ای الهی است

خبرگزاری رسا ـ سردار شیروانیان دفاع از اسلام و حرم اهل بیت(ع) را وظیفه الهی هر مسلمانی دانست و گفت: اسلام حد و مرز ندارد و هر جا که اسلام در خطر باشد وطیفه ماست که آرام ننشینیم و برای دفاع از دین و ایمان و اهل بیت(ع) و آرمان‌های انقلاب اسلامی شجاعانه بایستیم و با دشمن مبارزه کنیم.
مدافعان حرم

سردار شیروانیان، رییس بنیاد حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اصفهان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، در رابطه با ادعای برخی افراد و جریانات مبنی بر این که اعزام نیروهای مجاهد به سوریه و عراق باعث تشدید ایران هراسی در منطقه و اعمال تحریم های جدید علیه ایران می شود، گفت: این افراد یا جریانات بویی از اسلام نبرده اند، اسلام حد و مرز ندارد و دفاع از اسلام فقط به مرزهای ایران خلاصه نمی شود.

 

وی ادامه داد: دفاع از دین و مکتب و ظلم ستیزی وظیفه هر مسلمانی است، امروز ما نه تنها به جوانان و نیروهای مجاهد اجبار نمی کنیم بلکه آن ها با عشق و علاقه و انگیزه و اصرار فراوان اعلام آمادگی می کنند، دفاع از اسلام و حرم اهل بیت برای ما یک وظیفه الهی است.

 

شیروانیان بیان داشت: ما به عنوان یک شیعه و کسی که قیام سیدالشهدا(ع) را برای خود الگو قرار داده‌ایم، نمی‌توانیم اجازه دهیم که حوادث و جنایات عصر عاشورا و بی حرمتی‌هایی که به حضرت زینب(س) و اهل بیت امام(ع) شد، تکرار شود و حاضریم جان خود را فدای دین و مکتب اهل‌بیت(ع) کنیم.

 

رییس بنیاد حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان، اظهار داشت: علت مخالفت عده‌ای با این قضیه به خاطر علاقه و وابستگی آن‌ها با غرب و استکبار است، آن ها می‌خواهند شرایط قبل از انقلاب به جامعه بازگردد و وطن پرستی و ایران هراسی را بهانه می‌کنند.

 

وی ابراز داشت: اگر زندگی نامه شهدای مدافع حرم را بررسی کنید، می بینید آن ها کسانی بودند که معمولا تازه صاحب فرزند یا خانه شده بودند و تشکیل خانواده داده بودند ولی برای دفاع از اسلام و انقلاب از جان و مال و ناموس خود گذشتند و عازم جبهه مقاومت شدند و به درجات رفیع شهادت رسیدند.

 

شیروانیان گفت: اسلام مرز ندارد و هر جا که اسلام در خطر باشد وطیفه ماست که آرام ننشینیم و برای دفاع از دین و ایمان و اهل بیت و آرمان های انقلاب اسلامی شجاعانه بایستیم و در این راه هیچ ترسی از کشته شدن نداریم بلکه آرزوی هر مسلمانی است که در راه دفاع از دین کشته شود و به امامان خود اقتدا کند./869/303/ب2

ارسال نظرات