۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۳
کد خبر: ۳۱۸۰۴۹
مدیر حوزه علمیه قزوین:

خدا محوری از ملاک‌های یک نماینده اصلح است

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: اگر مردم کسی را نمی‌شناسند و آگاهی کافی از شرایط نمایندگان ندارند به لیست‌ها اعتماد کنند البته لیست‌هایی که از طرف افراد انقلابی و ولایت مدار مشخص شده است.
حجت الاسلام علي عباسي حجت الاسلام علي عباسي

حجت الاسلام علی عباسی، مدیر حوزه علمیه قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، راه انتخاب نمایندگان شایسته را تحقیق دانست و گفت: مردم موظفند در انتخابات دقت کافی را داشته باشند و برای انتخاب نماینده مورد نظر خود از افراد قابل اعتماد پرس و جو کنند.

 

وی در ادامه افزود: گذشته افراد و خانواده‌ای که در آن بزرگ و تربیت شده‌اند بسیار اهمیت دارد، باید نمایندگانی را انتخاب کنیم که در خانواده انقلابی پرورش یافته باشند و ساده زیستی در بین آنها رواج داشته باشد.

 

استاد حوزه علمیه قزوین با بیان اینکه نمایندگان باید کاردان و متخصص باشند ابراز کرد: نمایندگان ما باید دشمن شناس، زمان شناس و خبره باشند و تخصص کافی را در زمینه‌های اقتصادی، سیاسی و اجتماعی داشته باشند.

 

این کارشناس حوزوی تأکید کرد: خدا محوری و خداجویی از ملاک‌های یک نماینده اصلح و برجسته است و شخص نباید وابسته به گروه، دشمنان دین و قرآن باشد و همه تلاشش برای حل مشکلات جامعه و برطرف کردن معضلات کشور باشد.

 

 مدیر حوزه علمیه قزوین تحلیل شخصی را بر لیست‌ها مقدم دانست و اظهار کرد: اگر مردم کاندیدا را می‎‌شناسند و از گذشته و زندگی شخص آگاهی کافی را دارند کفایت می‌کند و علم شخص مقدم بر لیست است.

 

حجت الاسلام عباسی با اشاره به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب خاطر نشان کرد: اگر مردم کسی را نمی‌شناسند و آگاهی کافی از شرایط نمایندگان ندارند به لیست‌ها اعتماد کنند البته لیست‌هایی که از طرف افراد انقلابی و ولایت مدار مشخص شده است.

 

وی در ادامه اضافه کرد: این دوره از انتخابات بسیار حساس است و دشمنان هم حریص شده‌اند و می‌خواهند از طریق انتخابات نفوذ کنند و بین مردم و مسؤولان فاصله بیندازند که مردم ما باید با هوشیاری در انتخابات حاضر شوند تا دشمن نتواند به اهداف شوم خود دست پیدا کند.

 

استاد حوزه علمیه قزوین در پایان گفت: انتخابات عزت و عظمت نظام جمهوری اسلامی ایران است و ملت ما برای انقلاب سرمایه‌های بسیاری داده‌اند و دشمن می‌خواهد افراد انقلابی و متدین را در نگاه مردم کوچک و نامطمئن جلوه دهد، مردم ما باید افرادی را که دشمن رد می‌کند را تایید کنند./838/302/ب2

ارسال نظرات