۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۴
کد خبر: ۳۱۸۰۷۱
مسؤول بسیج طلاب مازندران:

روشنگری و آگاهی بخشی نسبت به پروژه نفوذ رسالت امروز روحانیت است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول بسیج طلاب سپاه کربلا مازندران، پاسداری از اسلام را وظیفه مهم روحانیت دانست و گفت: روحانیت در تاریخ اسلام همواره در دفاع از اسلام ناب پیشگام بوده است.
روحانيت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام فرخی، مسؤول سازمان بسیج طلاب و روحانیان سپاه کربلا مازندران امروز در همایش بصیرت فاطمی، رسالت امروز روحانیت را بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: در شرایطی که دشمن همه توان خود را در جهت تضعیف اندیشه های دینی به کار گرفته، روحانیت باید با همه توان در برابر این توطئه دشمنان ایستادگی کند.

 

وی با بیان این که دشمن امروز به دنبال انحراف در دین و انقلاب است، افزود: روحانیت اصیل و آگاه شیعه باید با استدلال منطقی در برابر این انحرافات بیاستند و از کیان دین و انقلاب دفاع کند.

 

حجت الاسلام فرخی با اشاره به این که امروز گفتمان انقلاب و امام راحل به گفتمان غالب در جهان تبدیل شده است، تصریح کرد: دشمن از این جایگاه فعلی انقلاب و گفتمان امام راحل بسیار هراسان است و همه تلاش خود را در

جهت انزوای آن به کار گرفته است.

 

وی با اشاره به این که امروز رسالت روحانیت از هر زمان دیگری سنگین‌تر است، بیان داشت: روحانیت آگاه و با بصیرت در تاریخ همواره در خط مقدم دفاع از ارزش های اسلامی و انقلابی حضور داشته است.

 

حجت الاسلام فرخی پاسداری از اسلام را وظیفه مهم روحانیت دانست و گفت: روحانیت در تاریخ اسلام همواره در دفاع از اسلام ناب پیشگام بوده است.

 

وی با بیان این که انقلاب اسلامی ثمره اسلام ناب است، افزود: پاسداری از نظام و انقلاب ثمره مجاهدت‌های علما و فقها در تاریخ است.

 

مسؤول بسیج طلاب سپاه کربلا مازندران با بیان این که روحانیت شیعه در تاریخ پرفرازو نشیب گذشته با همه توان و داشته های خود از اسلام ناب حراست کرد، بیان داشت: علمای بزرگ شیعه با از خودگذشتگی خود نگذاشتند که نسخه اصلی اسلام دچار تحریف و خدشه شود.

 

حجت الاسلام فرخی با تأکید براین که علما و فقهای دینی ما نگذاشتند اسلام علوی به عنوان نسخه اصلی و نهایی دین مورد هجمه و خدشه دشمنان قرار گیرد، افزود: امام حسین(ع) برای حفاظت و حراست از همین نسخه اصلی به شهادت رسید.

 

وی با بیان این که امروز نیز عاشورای دیگری برپا است، ادامه داد: رسالت طلاب و روحانیان همان رسالت یاران امام حسین(ع) است چون باید با همه توان در برابر دشمنان اسلام ناب که ائمه اطهار(ع)، علما و فقهای دینی برای ما به یادگار گذاشتند ایستادگی و مقاومت کنند و نگذارند این اسلام حقیقی مورد خدشه دشمنان قرار گیرد.

 

مسؤول بسیج طلاب سپاه کربلا با بیان این که امروز دشمنان برای تضعیف اسلام و گسترش اسلام هراسی در دنیا، گروه های تکفیری نظیر داعش و النصره را به وجود آوردند، تصریح کرد: جنایت هایی که این گروه های تروریستی در کشورهای منطقه مرتکب می شوند مورد قبول هیچ دین و مذهبی نیست.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که روحانیت تنها قشری است که می تواند جامعه را با اندیشه های دینی و اسلامی آشنا کند، افزود: هر جا که حضور روحانیت پر رنگ تر باشد دشمنان به هیچ عنوان توان حضور ندارند.

 

حجت الاسلام فرخی با بیان این که روحانیت باید برای مقابله با اندیشه‌های منحرف غربی با همه توان خود وارد میدان شود، ادامه داد: تنها روحانیت است که می‌تواند با هجمه های گسترده غرب مقابله کند و تحقق این مهم مستلزم تلاش جهاد گونه و به روز کردن اطلاعات از سوی روحانیان است.

 

مسؤول بسیج طلاب سپاه کربلا مازندران با بیان این که حضور روحانیت در هم مسؤولیت و جایگاهی نعمتی بزرگ برای آن مجموعه است، افزود: روحانیت به عنوان مدافع حقیقی اسلام و انقلاب با همه توان در خدمت انقلاب و نظام اسلامی بوده است.

 

حجت الاسلام فرخی سرافرازی جهان اسلام و جامعه روحانیت و علمای اسلام ناب را مقابله با انحرافات دانست و افزود: همراهی روحانیان در اعزام کاروان نور سرافرازی اسلام است و دست یاری ما به سوی طلاب و روحانیان دراز است./950/202/ب2

ارسال نظرات