۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۱
کد خبر: ۳۱۸۰۸۶
علی لاریجانی:

بخشی از پیشرفت کشور منوط به گسترش امکانات ورزشی است

خبرگزاری رسا ـ رییس مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که بخشی از پیشرفت کشور و سلامت مردم منوط به گسترش امکانات ورزشی است، گفت: به مسؤولان اجرایی ورزش قم توصیه می‌کنم تا از مصوبه مجلس شورای اسلامی در خصوص اتمام پروژه‌های ناتمام ورزشی بهره بیشتری ببرند.
علي لاريجاني رييس مجلس شوراي اسلامي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، علی لاریجانی، نماینده مردم قم و رییس مجلس شورای اسلامی عصر امروز در گردهمایی جامعه ورزشی استان قم که در تالار ونوس این شهر برگزار شد، به ایراد سخنرانی پرداخت.

 

وی در ابتدای سخنان خود اظهار داشت: اقداماتی که حجت‌الاسلام بنایی در بنیاد قم پژوهی برای شناخت هرچه بیشتر استان قم انجام داده‌اند، بسیار پسندیده و جذاب است و باید از ایشان قدردانی کرد.

 

لاریجانی ضمن تشکر از جامعه ورزشی استان قم ابراز کرد:‌ سرانه ورزش در قم بسیار کمتر از سایر کشور است و همین نشان می‌دهد که ورزشکاران قم، ‌افرادی نجیب و قانع هستند اما دولت‌مردان باید امکانات کافی را برای جوانان قم فراهم کنند.

 

وی تأکید کرد:‌ در ایام آتی که فضای کسب و کار در کشور بهتر خواهد شد، تلاش می‌کنیم تا زمینه فعالیت‌های ورزشی در قم گسترش یابد.

 

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ضمن توصیه به مسؤولان اجرایی ورزش قم عنوان کرد: بهتر است که از مصوبه مجلس شورای اسلامی در خصوص اتمام پروژه‌های ناتمام ورزشی بهره بیشتری برده شود.

 

وی اظهار داشت:‌ ورزشکاران قم اقدام به اتمام پروژه‌های ورزشی دولت کنند تا هم هزینه دولت کمتر شود و هم پروژه‌های ورزشی سریع‌تر به پایان برسد.

 

لاریجانی تأکید کرد: بخشی از پیشرفت کشور و سلامت مردم منوط به گسترش امکانات ورزشی است؛ ورزش هم جسم را سلامت می‌دارد و هم روح را جلا می‌بخشد.

 

وی ادامه داد: ورزشکار پیوند عمیقی با طبیعت پیدا می‌کند و روح وی با ورزش از خستگی رها می‌شود./997/پ202/ج

ارسال نظرات