۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۰
کد خبر: ۳۱۸۰۹۰
مسؤول روابط عمومی مؤسسه عالیان:

طلاب حوزه علمیه قم به قله هلیل کوه صعود می‌کنند

خبرگزاری رسا ـ مسؤول روابط عمومی مؤسسه عالیان از صعود طلاب حوزه علمیه قم به قله هلیل کوه در پایان هفته جاری خبر داد و گفت: نهمین برنامه تقویم زمستان مؤسسه عالیان با صعود طلاب حوزه علمیه قم به قله هلیل کوه انجام می شود.
موسسه فرهنگي ورزشي عاليان کوهنوردي طلاب قم

عمار ابراهیمی، مسؤول روابط عمومی مؤسسه فرهنگی ورزشی عالیان در گفت‏وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، به تشریح نهمین برنامه تقویم زمستانه این مؤسسه پرداخت و گفت: برنامه این هفته مؤسسه عالیان در تقویم زمستانه، صعود به قله سفیدخانی اراک بود که به دلیل همزمانی با انتخابات خبرگان و مجلس شورای اسلامی تغییر کرده است.

 

وی درباره این برنامه اظهار داشت: طلاب و اعضای مؤسسه عالیان در روز جمعه هفتم اسفندماه به قله 2500 متری هلیل کوه در روستای ابرجس قم صعود می کنند.

 

مسؤول روابط عمومی مؤسسه عالیان ادامه داد: زمان حرکت از قم ساعت 5 بامداد، حرکت از شهرک پردیسان در ساعت 5:30 دقیقه و زمان بازگشت به قم نیز ساعت 12 ظهر پیش بینی شده است.

 

ابراهیمی به لوازم مورد نیاز برای کوهنوردی اشاره و ابراز کرد: یک وعده غذایی، آب کافی، کفش کوهنوردی و پوشاک مناسب از جمله ابزار نیازمند برای این صعود است.

 

وی درباره هزینه این برنامه گفت: هزینه صعود به قله هلیل کوه 18 هزار تومان برآورد شده که برای اعضای مؤسسه 15 هزار تومان محاسبه می شود.

 

مسؤول روابط عمومی مؤسسه عالیان افزود: علاقه‌مندان حداکثر تا روز چهارشنبه پنجم اسفند برای نام نویسی می توانند با شماره 09192533295(ابراهیمی) تماس بگیرند.

 

ابراهیمی در پایان تأکید کرد: اجرای برنامه صعود به قله هلیل کوه به تعداد افراد بستگی دارد و حداقل افراد باید 15 نفر باشند./840/302/ب2

ارسال نظرات