۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۴
کد خبر: ۳۱۸۱۱۵
نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی:

اقتصاد مقاومتی به عنوان اصل در جریان تقویت اقتصاد کشور است

خبرگزاری رسا ـ زاهدی گفت: غفلت است که اقتصاد مقاومتی را به عنوان اصل در جریان تقویت اقتصاد کشور در نظر نگیریم چرا که اقتصاد مقاومتی است که معیشت مردم را تأمین می کند و موجب اشتغال زایی در جامعه می شود.
دکتر زاهدي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، زاهدی نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی امروز در همایش بزرگ بانوان فاطمی در تکیه قلعه کرمان، ضمن تسلیت شهادت حضرت زهرا (س) اظهار داشت: حضرت فاطمه (س) در همه مسائل نمونه بودند چنانچه در صداقت و درستی، اجرای سبک زندگی اسلامی و معنوی، مدیریت خانه و جامعه، شرکت در مسائل سیاسی و دینی جامعه بهترین برخورد و منش را داشتند.


وی بیان داشت: حضرت فاطمه (س) جریان ساز بودند و به عنوان نخستین مدافع اصلی ولایت و امامت به صحنه آمدند و حماسه آفریدند چرا که ایشان به عنوان نخستین معترض به تصمیم و انتخابات اشتباه در سقیفه بودند؛ نه به دلیل دفاع از همسر و پسر عمشان بلکه جهت دفاع از ولایت و امامت چنین عمل کردند.


زاهدی عنوان داشت: تلاش و فعالیت آن حضرت به واسطه رسالت و وظیفه شرعی که بر عهده ایشان بود صورت گرفت و هزینه آن را نیز پرداختند چنانچه پس از آن عمر کوتاهی داشتند از این رو می بینیم این بانو چگونه با عملکرد خود تاریخ ساز شدند چنانچه تربیت شده گان مکتب ایشان در واقعه عاشورا خوش درخشیدند و ولایت محوری و تسلیم امر خدا بودن را نشان دادند.


وی خاطرنشان کرد: حضرت فاطمه (س) هدایت گر بشریت بودند چنانچه رسالت تاریخی خود را به بهترین وجه انجام دادند و به عنوان الگو و نمونه وظیفه ما را مشخص کردند از این رو بر همه ما واجب است رسالت خود را با تبعیت از ایشان به فرجامی نیک برسانیم.


نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو تاکید کرد: انتخابات 7 اسفند سرنوشت کشور را رقم می زند بنابراین نباید غفلت کنیم تا سقیفه ای دیگر شکل گیرد و باید مراقب این انقلاب باشیم تا به سرانجام رسد و پرچمش در دستان مبارک ولی عصر (عج) قرار گیرد بنابر این لازم است در این راه؛ مسیر را به درستی انتخاب کرده و این انقلاب را به دست نامحرمان نسپاریم.


وی تصریح کرد: شیطان بزرگ آمریکا سعی دارد با نفوذ در جامعه هدایت ما را در دست گرفته و بر ما حکم فرما شود پس با توجه به رهنمودهای رهبری مبنی بر اعتماد به بزرگان؛ تصمیم گیری کنیم و به افراد مورد حمایت جامعه روحانیت مبارز و مدرسین حوزه علمیه قم توجه داشته باشیم چرا که این افراد از بزرگان جامعه ما محسوب می شوند.


زاهدی اضافه کرد: امروز شاهد تضعیف و نابودی اسلام با نام اسلام چرا که در کشورهای مختلف مسلمان؛ با نام اسلام، ریشه اسلام را می زنند از این رو نیازمند هوشیاری و بصیرت بیشتری در انتخاب اصلح هستیم تا دستمایه دشمن نشویم.


وی ادامه داد: کار و رسالت بسیار مهم و دشواری در پیش داریم بنابراین باید بکوشیم تا با حضور گسترده و بصیرانه در انتخابات؛ کاندیدای اصلح را بر گزینیم و لبخند شادی بر لبان رهبری جاری کنیم و سپس زمینه رضایت مولایمان ولی عصر (عج) را فراهم کنیم.


این مقام مسوول افزود: امروز لازم است بانوان ما با تأسی از حضرت زهرا (س) از جریان سازی های صحیح دفاع کرده و بکوشند روشنگری کرده تا با این هدایت ها مدافع نظام و انقلاب باشند و انتخاباتی شایسته و صحیح صورت گیرد.


وی با اشاره به عملکرد چهار ساله خود در مجلس شورای اسلامی گفت: غفلت است که اقتصاد مقاومتی را به عنوان اصل در جریان تقویت اقتصاد کشور در نظر نگیریم چرا که اقتصاد مقاومتی است که معیشت مردم را تامین می کند و موجب اشتغال زایی در جامعه می شود.


زاهدی در پایان اعلام کرد: یکی از غدد سرطانی شکل گرفته در استان وجود اتباع بیگانه غیر مجاز در است که بسیار خطر ساز می باشد از این رو برنامه های متعددی جهت جلوگیری از پیشروی این غده سرطانی در سطح استان داریم./9703/202/ب1

ارسال نظرات