۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۹
کد خبر: ۳۱۸۱۳۸
حجت ‌الاسلام ‌والمسلمین نکونام:

تلاش برخی در داخل برای بزک کردن چهره آمریکا بزرگ ترین چالش امروز کشور است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی ‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: متأسفانه مشکل بزرگ امروز ما در داخل کشور آن است که برخی با تمام وجود تلاش می‌کنند که چهره آمریکا را بزک و به جامعه القا کنند که دوران سردادن شعار «مرگ بر آمریکا» به پایان رسیده درحالی که این‌ها فریب و توطئه‌ای بیش نیست.
حجت الاسلام و المسلمين نکونام

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت ‌الاسلام ‌والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، عصر امروز در سفر به شهر طاقانک، با حضور در گلزار شهدای این شهر، با قرائت فاتحه یاد و خاطره‌ شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را گرامی داشت.

 

در ادامه این سفر امام جمعه شهرکرد مقبره امامزادگان شیخ زین الدین و سیده سکینه و زبیده خاتون را زیارت کرد.

 

حجت الاسلام و المسلمین نکونام در ادامه در دیدار با مردم شهر طاقانک انتخابات 7 اسفندماه را مظهر بیداری ملت و دفاع از نظام و استقلال و عزت ملی دانست و گفت: مردم با حضور همه‌جانبه و آگاهانه و همراه با بصیرت و هوشیاری خود در انتخابات، باردیگری نقشه‌های شوم دشمنان را نقش برآب می‌کنند.

 

امام جمعه شهرکرد غفلت از دشمن را نگرانی و چالش بزرگ امروز کشور خواند و تصریح کرد: متأسفانه عده‌ای در داخل نسبت به دشمن غافل هستند و می‌گویند دیگر دوران سردادن شعار «مرگ بر آمریکا» به پایان رسیده است و باید با نرمش و سازش با غرب و بیگانه مشکلات و کمبودهای درون کشور را جبران کرد.

 

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری، استکبار ستیزی را اصل دین دانست و تأکید کرد: دین مدار واقعی آن کسی نیست که نماز بخواند و ظواهر دینی و اسلامی را رعایت کند بلکه دین مدار واقعی آن کسی است که در برابر یزدیان زمان مقاوم و مستحکم باشد و اجازه نفوذ دشمن به درون کشور را ندهد.

 

این مقام مسؤول با تأکید بر این که بارها گفته‌ایم که آمریکایی‌ها غیرقابل اعتماد هستند، تصریح‌ کرد: بعد از این دوره طولانی مذاکرات و سپس توافق هسته‌ای، آمریکایی‌ها باز با صراحت و وقاحت تمام می‌گویند که جمهوری اسلامی ایران را دشمن درجه اول خود می‌دانیم و تحریم‌های ضد ایرانی را لغو نخواهیم کرد.

 

رییس شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری با طرح این سؤال که آیا می‌توان در برابر چنین دشمن خیز برداشته‌ای، نرمش و سازش کرد؟ گفت:  متأسفانه برخی‌ها در داخل توطئه‌ها و دشمنی‌های آمریکایی‌ها را نادیده گرفته‌اند و به چشم دوست به آن‌ها نگاه می‌کنند که این نشان از غفلت عمیق برخی از این خواص است.

 

حجت الاسلام ‌والمسلمین نکونام تصریح کرد: متأسفانه مشکل بزرگ امروز ما در داخل کشور آن است که برخی‌ها با تمام وجود تلاش می‌کنند که چهره آمریکا را بزک کنند و به جامعه القاء کنند که دوران سردادن شعار «مرگ بر آمریکا» به پایان رسیده و دیگر وقت سر میز مذاکره نشستن و با دشمن تعامل کردن است درحالی که این‌ها فریب و توطئه‌ای بیش نیست.

 

رییس استانی حوزه علمیه چهارمحال و بختیاری تأکید کرد: اگر چه در درون کشور با مشکلات و کمبودها و نارسایی‌هایی همچون فقر، بیکاری، مشکلات اقتصادی مواجه هستیم اما بزرگ ترین و اساسی‌ترین چالش امروز کشور و نگرانی رهبر معظم انقلاب، دشمنی آمریکا و تلاش آن‌ها برای متزلزل کردن پایه‌های انقلاب اسلامی ایران است.

 

این مقام مسؤول خطاب به مردم تأکید کرد: دشمن با تمام وجود می‌کوشد که انقلاب اسلامی را از شما بگیرد، شما با بصیرت و هوشیاری و شناخت توطئه‌های دشمن و اعتنا و اعتماد نکردن به ظاهرسازی‌های برخی از مسؤولان واداده درون کشور، نقشه شوم دشمن را نقش برآب کنید.

 

رییس شورای توسعه فعالیت‌های قرآنی چهارمحال و بختیاری با تأکید بر این که وادادگی و ریزش برخی از خواص جای تعجب ندارد، تصریح ‌کرد: از ابتدای انقلاب ریزش‌ها و رویش‌های فروانی داشته‌ایم، اما مهم این است که رویش‌های انقلاب در زمینه‌های مختلف از جمله وجود نیروهای مؤمن، انقلابی، متخصص، تحصیل‌کرده، فن‌آور و کارآمد، بسیار بیشتر از ریزش‌ها بوده است.

 

حجت الاسلام ‌والمسلمین نکونام با اشاره به تلاش برخی از واداده‌های داخلی برای حاکمیت جریان اشرافی‌گری در درون کشور تصریح کرد: باز شدن پای آمریکاها به داخل کشور به بهانه رونق اقتصادی و بهبود وضع معیشتی مردم و ورود کالاهای لوکس و مدرن به داخل و درپی آن کم‌رنگ شدن ارزش‌ها و توانمندی‌های داخلی، مصداق بارز اشرافی‌گری در درون کشور است.

 

نماینده ولی ‌فقیه در چهارمحال و بختیاری تأکید کرد: به یقین دشمنان در مقام آسیب رساندن به این انقلاب هستند و در پشت لبخندهای آن‌ها، خنجرهای زهرآگینی است که می‌خواهند به جان و قلب این انقلاب وارد کنند.

 

امام جمعه شهرکرد انتخابات پیش رو را عرصه‌ای دیگر برای خنثی کردن توطئه‌ها دشمنان دانست و خاطرنشان ‌کرد: به یقین ملت ایران با حضور گسترده و رأی با بصیرت و آگاهانه خود به جریان مؤمن و انقلابی، قلب و دل امام عصر(عج) و مقام معظم رهبری را همانند حضور به موقع و پرشور خودشان در راهپیمایی 22 بهمن، خرسند و دشمن را ناکام و ناامید خواهند کرد.

 

وی در پایان سفر خود به شهر طاقانک با خانواده شهیدان علی اکبر و مصطفی رفیعی دیدار و گفت ‌و گو کرد.

 

حجت الاسلام ‌والمسلمین نکونام در این دیدار، با گرامی ‌داشتن یاد و خاطره‌ شهدای گرانقدر، از صبر و استقامت خانواده‌های معظم آنان تجلیل کرد./9457/202/ب1

ارسال نظرات