۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۱
کد خبر: ۳۱۸۱۸۹

60 درصد از شعب اخذ رای در آذربایجان شرقی، روستایی است

خبرگزاری رسا ـ دبیر ستاد انتخابات استان آذربایجان شرقی گفت: دو هزار و 889 شعبه اخذ رای برای برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری پیش بینی شده است.
ستاد انتخابات کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، رضا استاد رحیمی دبیر ستاد انتخابات استان آذربایجان شرقی صبح امروز در جریان بازدید از روند آماده سازی شعبه های اخذ رای در حوزه تبریز، اسکو و آذرشهر با اشاره به پیش بینی دو هزار و 889 شعبه اخذ رای برای برگزاری انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در این استان، گفت: 60 درصد شعبه های اخذ رای در آذربایجان شرقی روستایی است.

 

وی با اعلام این‌که یکهزار و 370 شعبه رای گیری برای مناطق شهری و یکهزار و 519 شعبه برای مناطق روستایی استان در نظر گرفته شده است، ادامه داد: از مجموع یک هزار و 519 شعبه روستایی، 843 شعبه ثابت و 676 شعبه سیار خواهد بود.

 

دبیر ستاد انتخابات استان آذربایجان شرقی اعلام کرد: از مجموع یک‌هزار و 370 شعبه شهری، یک‌هزار و 344 شعبه ثابت و 36 شعبه سیار خواهد بود.

 

وی با اشاره به پیش بینی تمهیدات لازم برای برگزاری پرشور انتخابات هفتم اسفند در شهرها و روستاهای آذربایجان شرقی، اعلام کرد: از مجموع دو هزار و 889 شعبه اخذ رای در این دوره از انتخابات در استان، دو هزار و 177 شعبه اخذ رای به صورت ثابت و 712 صندوق سیار پیش بینی شده است.

 

دبیر ستاد انتخابات استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه شرایط شرکت همه جمعیت واجد شرایط استان در تمام نقاط و سکونت گاه های روستایی و شهری در انتخابات هفتم اسفند فراهم است، گفت: در مجموع پنج هزار و 778 صندوق رای برای دو انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان در این استان آماده شده است./935/101/ب3

ارسال نظرات