۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۹
کد خبر: ۳۱۸۱۹۴
مدیر مدرسه علمیه صالحیه قزوین:

حضرت فاطمه زهرا الگوی برجسته برای جوانان و نوجوانان در جوامع امروزی است

خبرگزاری رسا ـ مدیر مدرسه علمیه صالحیه قزوین گفت: حضرت فاطمه زهرا (س) به عنوان یک معلم و الگویی برجسته است که توانست حتی در عرصه تربیت سرور جوانان بهشتی را تربیت و برای بشریت به امانت بگزارد.
حجت الاسلام ميثم در گاهي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، حجت الاسلام میثم درگاهی مدیر مدرسه علمیه صالحیه صبح امروز در مراسمی که به مناسبت ایام فاطمیه برگزار شد و در جمع طلاب این مدرسه گفت: تمام مشکلاتی که برای جهان امروز نشات گرفته همه این‌ها عدم فرمان بردن از ولایت است که شما در کشورهای مختلف به وضوح این مسأله را مشاهده می‌کنید.

 

وی در ادامه افزود: حضرت فاطمه زهرا (س) به عنوان بانویی برجسته است که برای همه جهانیان به عنوان یک الگو مطرح است.

 

حجت الاسلام درگاهی ابراز کرد: یکی از ویژگی‌های برجسته فاطمه زهرا (س) ولایتمداری وی دانست که همیشه مطیع امر ولایت بوده و امروزه باید این مسأله در جامعه ما ترویج و نهادینه شود.

 

این کارشناس حوزوی در ادامه به روایات و احادیث از ائمه معصومین پرداخت و بیان کرد: امام زمان (عج) در رابطه با شخصیت این بانوی بزرگوار می‌فرمایند که دختر حضرت رسول گرامی اسلام (ص) برای ائمه معصومین و من امام زمان (عج) حجت است و این نشان دهنده عظمت و شخصیت متعالی این بانوی بزرگوار است.

 

وی در پایان گفت: حضرت فاطمه زهرا (س) به عنوان یک معلم و الگویی برجسته است که توانست حتی در عرصه تربیت سرور جوانان بهشتی را تربیت و برای بشریت به امانت بگزارد./955/203/ب3

ارسال نظرات