۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۶
کد خبر: ۳۱۸۲۱۶
رییس تبلیغات اسلامی شهرستان پلدختر:

امانت داری از معیارهای انتخاب فرد اصلح است

خبرگزاری رسا ـ رییس تبلیغات اسلامی شهرستان پلدختر با تأکید بر ضرورت هوشیاری در انتخاب افراد اصلح برای ورود به مجلس گفت: امانت داری از نخستین و مهم ترین معیارهای انتخاب فرد اصلح است.
انتخابات

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت‌الاسلام علی صیادی، رییس تبلیغات اسلامی شهرستان پلدختر، صبح امروز، در جمع طلاب مدرسه علمیه الزهرا(س) این شهرستان با محوریت نشست علمی با موضوع انتخاب اصلح گفت: انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری از حساسیت بالایی برخوردار است.

 

وی با بیان این که انتخابات از دستاوردها مهم انقلاب اسلامی است، افزود: برگزاری انتخابات امروز در اقتدار و امنیت کشور می افزاید.

 

حجت الاسلام صیادی با بیان این که شرکت در انتخابات یک وظیفه دینی است، عنوان داشت: در راستای عمل به وظیفه خویش و اثرگذار بودن در سرنوشت کشور باید حضوری آگاهانه داشته باشیم.

 

وی حضور مردم در صحنه های انقلاب را نشان از وحدت ملت ایران اسلامی خواند و اظهار داشت: این حضور تیری به سمت دسیسه های دشمن است.

 

رییس تبلیغات اسلامی پلدختر تصریح کرد: حضور آگاهانه و با بصیرت ملت ایران در انتخابات پیش رو به دشمن ثابت می کند که این ملت دست از آرمان های انقلاب بر نداشته و پشتیبان نظام و ولایت هستند.

 

وی با تأکید بر توجه به معیارهای انتخاب فرد اصلح از بین کاندیداها عنوان داشت: باید فردی را انتخاب کرد که پایبند به ارزش ها و آرمان های انقلاب باشد، فردی را باید انتخاب کرد که موجب دلشاد شدن دشمن نشود.

 

حجت الاسلام صیادی تقوا، امانت داری، اخلاق حسنه و نیکو را از معیارهای انتخاب فرد اصلح بیان کرد و گفت: یک کاندیدا اصلح باید امین و خدمتگزار مردم باشد.

 

وی در ادامه خاطرنشان کرد: معتقد بودن به ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی از معیار های دیگر نماینده اصلح است باید با شناخت کافی، مراجعه به متخصص و اعتماد به افرادی که لیست ها را ارائه می دهند کاندیدا اصلح را انتخاب کرد.

 

رییس تبلیغات اسلامی پلدختر تصریح کرد: کسی که اسلام و مقررات اسلامی را قبول ندارد و به خاطر دل بیگانگان به انقلاب و ارزش ها اهانت کند فرد قابل اعتمادی نیست و نباید به او رأی داد./9459/202/ب3

ارسال نظرات