۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۹
کد خبر: ۳۱۸۳۰۸
مسؤول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه شهید بهشتی:

مردم به رسانه های بیگانه اعتماد نکنند/ کرسی های آزاد اندیشی در نوع اجرا و حواشی دچار مشکل است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام پورذهبی، کرسی های آزاد اندیشی را از مطالبات مهم مقام معظم رهبری در دانشگاه ها دانست و گفت: آیین نامه آن تصویب شده و ساز و کار و مجریان آن مشخص شده است ولی در اجرای آن مشکل داریم، مردم به رسانه های بیگانه ضد انقلاب اعتماد نکنند چرا که تمام تحرکات آن ها برای ضربه زدن به نظام است.
حجت الاسلام عبدالرضا پورذهبي، مسؤول نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه سيستان و بلوچستان

حجت الاسلام عبدالرضا پورذهبی، مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شهید بهشتی، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، در رابطه با کرسی های آزاد اندیشی و تحرکات انتخاباتی در دانشگاه ها گفت: کرسی های آزاد اندیشی از مطالبات مهم مقام معظم رهبری در دانشگاه ها است که بارها روی آن تاکید کردند ولی متاسفانه هنوز روی زمین مانده است.

 

وی ادامه داد: کرسی های آزاد اندیشی موانعی دارد که اجازه اجرا شدن آن را نمی دهد، آیین نامه آن تصویب شده و ساز و کار و مجریان آن مشخص شده است و از لحاظ قانون و نحوه اجرا مشکلی نداریم ولی در اجرای آن هنوز مشکل داریم.

مسؤول نهاد رهبری در دانشگاه شهید بهشتی، افزود: متاسفانه نوع اجرا و حواشی اجرا دچار مشکل شده است و بخشی هم به عوامل بیرون از دانشگاه باز می گردد و افراد احساس می کنند شرکت در این کرسی ها برای آنان هزینه و مشکلاتی در پی خواهد داشت.

 

حجت الاسلام پورذهبی، اظهار داشت: با توجه به وضعیت حساسی که در آن قرار داریم و طبق فرمایش مقام معظم رهبری در پیچ تاریخی بزرگی قرار گرفته ایم دانشجویان و دانشگاهیان باید هوشیار باشند، دشمن برای نفوذ در دانشگاه نقشه های طراحی شده دارد.

 

وی تصریح کرد: با توجه به تحرکات و جلساتی که برای تبلیغات در دانشگاه ها برگزار می شود، دانشجویان باید تلاش کنند تا جو آرام و فضایی کاملا منطقی و عادلانه برای روشنگری دانشجویان فراهم کنند و از برخوردهای احساسی و تعصب گرایانه خودداری کنند.

 

مسؤول نهاد رهبری در دانشگاه شهید بهشتی گفت: متاسفانه در برخی از دانشگاه ها از موقعیت سوء استفاده می کنند و بعضا حرکاتی ناهنجار و ناشایست که در شان دانشجویان یک مملکت اسلامی نیست انجام می دهند و زمینه را برای جولان دشمن فراهم و خود را بازیچه دست دشمنان می کنند، دانشجویان باید مطالبات مقام معظم رهبری را مدنظر قرار دهند و گوش به فرمان رهبری باشند.

 

حجت الاسلام پورذهبی ابراز داشت: نامزدهای انتخاباتی هم باید توجه داشته باشند که با حضور خود در دانشگاه ها تاثیرات سازنده و بازخورد های مثبت ایجاد کنند و باعث متشنج کردن فضای سیاسی و ایجاد اختلاف بین جریان های مختلف نشوند و از تخریب و تهمت زدن خودداری کنند، فضایی را ایجاد کنند که مردم به حضور در پای صندوق های رأی و انتخاب درست ترغیب شوند.

 

وی در پایان توضیح داد: در حال حاضر رسانه های بیگانه ضد انقلاب به تشویق مردم به شرکت در انتخابات و تبلیغ و حمایت از برخی نامزدها و تخریب برخی دیگر می پردازند که تمام این تحرکات توطئه ها و نقشه های از پیش طراحی شده برای ضربه زدن به نظام و رسیدن به اهداف پلیدشان است، مردم نباید به این رسانه ها اعتماد کنند چرا که دشمنی آن ها برای ما ثابت شده است. /869/302/ب3

ارسال نظرات