۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۳
کد خبر: ۳۱۸۳۱۸
امام جمعه بیستون:

انتخابات تجلی مردم سالاری دینی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بیستون حضور یکپارچه مردم را در انتخابات حیاتی دانست و گفت: انتخابات تجلی مردم سالاری دینی است.
حجت الاسلام سيد محمد حسين ضيغميان

حجت الاسلام سید محمد حسین ضیغمیان امام جمعه شهرستان بیستون در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، اظهار داشت: علت اصلی مقاومت و پایداری مردم در برابر بیگانگان اتحاد و انسجام آن ها و حضور یکپارچه در عرصه های حیاتی انقلاب اسلامی است.


امام جمعه شهرستان بیستون با اشاره به رهبر بیدار و با بصیرت انقلاب اسلامی، عنوان داشت: رهبر معظم انقلاب یگانه مجاهدی است که پس از رحلت امام خمینی (ره) علم و پرچم انقلاب را با وجود ناتوهای فرهنگی گسترده مستکبران به اهتزاز درآورده است.


حجت الاسلام ضیغمیان پیشرفت و تحقق آرمان های انقلاب را ناشی از تحمل سختی ها توسط مردم دانست و گفت: مردم در سختی ها و فشارهای همه جانبه از سوی ابرقدرت های جهان دست از حمایت و پاسداری از ولایت فقیه و انقلاب اسلامی برنداشتند و ثمره آن 37 سال عمر با برکت نظام است.


وی در ادامه تصریح کرد: انتخابات بزرگترین و حساس ترین عرصه انقلاب اسلامی است که امید است به دور از هرگونه حاشیه برگزار شود و برای چندمین بار قدرت و عظمت انقلاب اسلامی به دشمنانش اثبات گردد.


امام جمعه شهرستان بیستون گفت: با انتخاب نمایندگان اصلح دین خود را به امام خمینی (ره) و شهدا ادا کنیم و کاندیدایی را انتخاب کنیم که خود را وقف انقلاب و خدمتگزاری به مردم نماید.


حجت الاسلام ضیغمیان خاطرنشان کرد: انتخابات بیانگر تجلی مردم سالاری دینی در کشور است و فریاد ولایتمداری ملت را به گوش جهانیان می رساند.


وی در پایان بیان داشت: بار دیگر حضور گسترده مردم در انتخابات چشم دشمنان را خیره و آن ها را مات و مبهوت خواهد کرد و بار دیگر یکصدا و همدل با شرکت در انتخابات خاری در چشم دشمنان انقلاب خواهیم شد./857/303/ب3

ارسال نظرات