۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۱
کد خبر: ۳۱۸۳۱۹
آیت‌الله مهمان‌نواز:

مشارکت حداکثری در انتخابات جایگاه بین‌المللی نظام اسلامی را تقویت می‌کند

خبرگزاری رسا ـ عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: مشارکت گسترده مردم در دو انتخابات پیش رو سبب تقویت بیش از پیش جایگاه جمهوری اسلامی در عرصه داخلی و بین‌المللی می‌شود.
آيت الله مهمان نواز- نشست با فعالان فرهنگي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بجنورد، آیت‌الله حبیب‌الله مهمان‌نواز، نماینده مردم استان خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری، شامگاه امروز در دیدار با شماری از فعالان فرهنگی استان، با تأکید بر حضور پرشور و شعور آحاد مردم در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، اظهار کرد: جمعه این هفته باید همه واجدان شرایط رأی با حضور در پای صندوق‌های انتخاباتی و رأی به نامزدهای اصلح، سرنوشت چند سال آینده خود را با دقت و حساسیت تعیین کنند.

 

وی با اشاره به اینکه انتخابات هفتم اسفندماه امسال از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است، افزود: در این انتخابات دشمنان برنامه‌ریزی گسترده‌ای کرده و با استفاده از روش‌های جدید در پی تأثیرگذاری بر این مهم هستند به همین دلیل همه تکلیف شرعی، ملی و سیاسی دارند در پای صندوق‌های رأی حاضر شده و به افراد اصلح رأی دهند.

 

آیت‌الله مهمان‌نواز با بیان اینکه مشارکت حداکثری و آگاهانه مردم در دو انتخابات پیش رو سبب شکست نقشه دشمنان می‌شود، خاطرنشان کرد: بدون شک مردم بابصیرت ایران اسلامی بار دیگر با حضور باشکوه و پرشور در انتخابات، فهم اسلامی و انقلابی خود را به نمایش گذاشته و دشمنان و استکبار جهانی را مأیوس می‌کنند.

 

نامزد پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در استان خراسان شمالی تصریح کرد: حضور حداکثری و گسترده مردم در دو انتخابات پیش رو، تثبیت و اقتدار بیش از پیش نظام مقدس جمهوری اسلامی را به همراه داشته و تجدید پیمان دوباره مردم با آرمان‌های اسلامی و انقلابی محسوب می‌شود.

 

وی ادامه داد: مشارکت گسترده مردم در دو انتخابات پیش رو سبب تقویت جایگاه جمهوری اسلامی در عرصه داخلی و بین‌المللی می‌شود به همین دلیل باید اقشار مختلف مردم احساس مسؤولیت کرده و در پای صندوق‌های رأی حاضر شوند.

 

آیت‌الله مهمان‌نواز با بیان اینکه در دو انتخابات پیش رو شرکت اقشار مختلف مردم و همه جریان‌های دلسوز نظام اسلامی اهمیت دارد، تصریح کرد: می‌بایست همه واجدان شرایط رأی دادن، شرکت در انتخابات هفتم اسفندماه را بر خود فرض و تکلیف دانسته و در این زمینه کمترین کوتاهی و تعلل را نداشته باشند.

 

وی اضافه کرد: هرچقدر میزان مشارکت مردم در انتخابات بیشتر باشد به همان میزان جایگاه و اقتدار نظام مقدس اسلامی و انقلاب در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی تقویت خواهد شد.

 

این نامزد مورد حمایت جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و جامعه روحانیت مبارز در استان خراسان شمالی خاطرنشان کرد: حضور پرشور مردم در انتخابات و رأی آگاهانه آن‌ها به نامزدهای اصلح سبب خوشحالی دوستداران انقلاب و نظام اسلامی و ناامیدی دشمنان و منافقان خواهد شد.

 

آیت‌الله مهمان‌نواز در خاتمه با اشاره به فعال شدن رسانه‌های بیگانه در این دوره از انتخابات و استفاده آن‌ها از شگردهای جدید، از مردم خواست تا نسبت به این‌گونه اقدامات و تحرکات هوشیار بوده و با رأی هوشمندانه خود به نامزدهای اسلامی و انقلابی، امید دشمنان را به یأس تبدیل کنند.

 

گفتنی است، انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، هفتم اسفندماه به صورت هم‌زمان در سراسر کشور برگزار می‌شود.

 

در انتخابات مجلس خبرگان رهبری در حوزه انتخابیه خراسان شمالی با یک کرسی نمایندگی، آیت‌الله حبیب‌الله مهمان‌نواز با حجج الاسلام والمسلمین حمید حوالی شهریاری و علی محمدی خراسانی رقابت می‌کند.

 

آیت‌الله مهمان‌نواز نمایندگی مردم استان خراسان بزرگ را در دوره‌های دوم و سوم مجلس خبرگان رهبری و نمایندگی مردم خراسان شمالی را پس از تأسیس این استان در دوره چهارم بر عهده داشته و در انتخابات پیش رو نیز نامزد مورد حمایت جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در این استان است./9314/202/ب3

ارسال نظرات