۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۶
کد خبر: ۳۱۸۳۳۶

نتایج مسابقات قرآن و عترت در تبریز اعلام شد

خبرگزاری رسا ـ نتایج بیست و یکمین دوره از مسابقات کتبی قرآن و عترت(ع) دانشگاه آزاد اسلامی تبریز در سطح واحد اعلام شد.
قرآن و عترت

محمد نریمانی راد، معاون دانشجویی، فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، اظهار داشت: مرحله کتبی بیست و یکمین دوره از مسابقات قرآن و عترت (ع) در سطح واحد با حضور بیش از 700  نفر، در دو بخش خواهران و برادران  برگزار شد که منتخبین این دوره به مرحله کشوری راه خواهند یافت.


معاون دانشجویی، فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز افزود: وجیهه حاجی سالم، ساناز صدر شکریان، فخانی، زهرا موسوی و سارا عابدزاده مقام اول تا پنجم خواهران در بخش احکام، علی صدری نیک، دانیال حشمتی، یاسین باقری، سجاد نورپور و محمد پورعباس نفرات اول تا پنجم برادران در بخش احکام می باشند.


نریمانی ادامه داد: فریده قدیری، اول؛ سودا سلیمی فرد، دوم؛ عمادفضیلتی، سوم؛ داود فتحی زاده، چهارم و مهدی سعادتی، پنجم در بخش نماز شدند و فائزه گوگردچی، الهه وقاری عتیق، سیده بهاره حسینی، پارمیدا فتحی و یحیی راثی به ترتیب نفرات اول تا پنجم ترجمه قرآن کریم به فارسی در بخش خواهران و برادران شدند.


نریمانی افزود: در بخش ترجمه قرآن کریم به انگلیسی، سیدجواد مدنی، نسترن غریبه، شلاله آقایی، الناز صفدری و سحر فرهی به ترتیب مقام اول تا پنجم را کسب کردند، در بخش آشنایی با مفاهیم نهج البلاغه، امین عالی، زهرا نوری، صدیقه یوسف زاده و محمدعلی زحمتی اول تا چهارم شدند.


وی تصریح کرد: در بخش زندگانی چهارده معصوم، محمد شیرزاده، سعید آفتابی، مهدی وحید بالان، علی سعیدی مطلق و حسین تقی لو، اول تا پنجم شدند، در تفسیر قرآن کریم، معصومه خوشابی زاده، الهه وکیل زاده دیزجی، حسن جعفری، عاطفه صادقی و نگیسا رنجبرنژاد آذری اول تا پنجم شدند.


نریمانی ادامه داد: در بخش زندگانی پیامبر، سارا باقری، وحید توقی هیق، راضیه مهدی فر، لیلا احمدی ارزیل و سپیده نریمانی نفرات اول تا پنجم این بخش شدند و در زیارت عاشورا و زیارت جامعه کبیره ، رویا جدی، زهرا کاظم پور، سکینه ساعی قاشوقچی و حسن حمیدنیا مقام اول تا چهارم را به دست آوردند.


گفتنی است، بیست و یکمین دوره از مسابقات قرآن و عترت(ع) دانشجویان در رشته های ده گانه 25 آذرماه سال جاری در سه حوزه در دانشگاه آزاد اسلامی تبریز همزمان با سراسر کشور برگزار شده بود./935/303/ب1

ارسال نظرات