۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۶:۳۹
کد خبر: ۳۱۸۳۴۹
امام جمعه موقت کاشان:

جامعه مدرسین همواره مرجع و مورد اعتماد متدینان بوده است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت کاشان با بیان این که جامعه مدرسین بهترین مجموعه برای تشخیص و اعلام بهترین ها برای مجلس خبرگان است، گفت: جامعه مدرسین همواره مورد تأیید امام راحل و رهبر معظم انقلاب بوده است.
حجت الاسلام والمسلمين علي احتشام

حجت الاسلام علی احتشام، امام جمعه موقت کاشان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، گفت: جامعه مدرسین یکی از نهادهای انقلابی است که همواره در راستای حمایت از آرمان های امام راحل و رهبر معظم انقلاب، احساس تکلیف و عمل به وظیفه جهت اطلاع رسانی به موقع به ملت کرده است.

 

وی با بیان این که مجلس خبرگان وظیفه انتخاب رهبری و نظارت بر مجموعه عملکرد نهادهای وابسته به رهبری را دارد، افزود: در شرایط حساس کنونی انقلاب، باید برای اطمینان از ورود افرادی با مقبولیت علمی و انقلابی برای دفاع از رکن اصلی انقلاب، به مجموعه ای تکیه و اعتماد کرد که احساس تکلیف شرعی و وظیفه الهی را از دوش انسان بردارند.

 

حجت الاسلام احتشام با تأکید بر این که جامعه مدرسین بهترین مجموعه برای تشخیص و اعلام بهترین ها برای مجلس خبرگان است، گفت: جامعه مدرسین همواره به عنوان یکی از مجموعه های اصیل، مورد حمایت امام راحل و رهبر معظم انقلاب بوده است.

 

امام جمعه موقت کاشان با اشاره به این که جامعه مدرسین در برهه های مختلف نظام مورد اتکاء ملت انقلابی قرار گرفته است، ابراز کرد: در شرایط سخت بعد از رحلت مراجع و اعلام مرجعیت که مطالبه متدینان بود، جامعه مدرسین شجاعانه وارد میدان شد و وظیفه معرفی مراجع عالی قدر مانند رهبر معظم انقلاب را به عهده گرفت.

 

حجت الاسلام احتشام با بیان این که در دوران فتنه که فضا تیره و تار می شود، ملت باید دارای نقطه اتکاء باشد، افزود: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در طول نیم قرن عمر سیاسی خود همواره در راستای دفاع از رهبری امام راحل و رهبر معظم انقلاب مورد تأیید آن دو بزرگوار بوده است./1307/302/ب1

ارسال نظرات