۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۰
کد خبر: ۳۱۸۳۵۸
رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان:

شرکت در انتخابات یک وظیفه دینی، الهی و اجتماعی است

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان شرکت در انتخابات را یک وظیفه دینی، الهی و اجتماعی دانست و با اشاره به لزوم اهمیت دو مؤلفه حضور در انتخابات و گزینش نماینده اصلح، گفت: ملت قهرمان و همیشه در صحنه ایران با حضور حماسی در انتخابات هفتم اسفند بلوغ سیاسی و فکری خود را به رخ جهانیان خواهند کشید.
حجت الاسلام سيد عبدالصاحب حسيني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت‌الاسلام سید عبدالصاحب حسینی رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان صبح امروز در نشست با خبرنگاران با دعوت مردم به حضور در پای صندوق های رای پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان و دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در روز جمعه هفتم اسفند، گفت: شرکت در انتخابات یک وظیفه دینی، الهی و اجتماعی است.

 

وی افزود: نظام قدرتمند اسلامی ایران که با پرچمداری و ابتکار امام خمینی(ره) و تقدیم هزاران شهید و تحمل هزاران جانباز و آزاده و تلاش و کوشش های فراوان دلسوزان با بصیرت به وجود آمده و مدت 37 سال است با سرافرازی و سربلندی به حیات عزتمند خود ادامه داده،  همه این ها نتیجه تدبیر و اندیشه والای مقام معظم رهبری دامت برکاته و حضور دائمی و با بصیرت و هوشمندانه مردم است.

 

حجت الاسلام حسینی لازمه رسیدن به استقلال، سیاست، اقتصاد و فرهنگ اسلامی را حضور مردم در صحنه دانست و افزود: اکنون که زمان حضوری دیگر فرا رسیده، لازم است همانند همیشه ملت غیور و همیشه در صحنه ایران بلوغ سیاسی و فکری خود را به رخ جهانیان کشیده و نشان دهند که مثل همیشه هوشیارانه به سرنوشت مملکت خود اهمیت می دهند.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان ابراز کرد: ملت در روز جمعه هفتم اسفندماه با حضور همگانی در پای صندوق‌های رأی به فردی که دلسوز و پر تلاش و معتقد به مبانی دینی و نظام است و مطیع علما و مراجع و رهبری باشد رأی خواهند داد و مانند انتخابات گذشته، دشمن قسم خورده ملت را که امید به یأس و نا امیدی مردم و سرد شدن آنها در برابر سرنوشت کشور دارند، ناامید کرده و حماسه‌ای دیگر را رقم خواهند زد.

 

وی با اشاره به نقشه ها وتوطئه های دشمنان قسم خورده اسلام و ایران برای دو انتخابات مهم و سرنوشت ساز پیش رو، گفت: مردم ایران با وحدت و اتحاد خود به عنوان یک وظیفه و تکلیف شرعی و عقلی و به عنوان یک عبادت و جهاد در راه خدا روز جمعه هفته جاری در پای صندوق‌های رأی حضور همگانی و پر خروش خواهند داشت و با رأی خود دشمنان اسلام را بیش از پیش مأیوس کرده  و قدرت و اتحاد و اراده خود را به نمایش خواهند گذاشت و اعتقاد داریم خدا نیز ثواب این نیت و عمل پاک را به آنها خواهد داد.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان با تأکید بر انتخاب کاندیدای اصلح، اظهار کرد: نمایندگانی را به مجلس بفرستیم که سابقه روشن اسلامی و انقلابی و تقوا و تدین و ولایت‌مداری داشته باشند و حافظ ارزش‌های اسلامی و آرمان انقلابی امام راحل (ره) باشند.

 

حجت الاسلام حسینی یاد آور شد: مجلس نیاز به نمایندگانی شجاع برای دفاع از اسلام و فرهنگ انقلاب داشته باشد به طوری که حضور او در هر مجمعی سبب عزت و سربلندی اسلام و ایران و مایوس شدن دشمن باشد.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان گفت: نماینده ای که ما انتخاب می کنیم باید مردمی و متواضع و دلسوز و مهربان و پر تلاش و در فکر تأمین آسایش و معیشت مردم باشد و بداند که هر یک از آراء مردم مسؤولیتی سنگین روی دوش او است./1307/202/ب1

ارسال نظرات