۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۰
کد خبر: ۳۱۸۴۰۹
مدیر حوزه علمیه قزوین:

شهدا به بزرگ‌ترین درجه اخلاص دست یافتند

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه قزوین با بیان این‌که شهدا با نثار خون خود جامعه را بیدار نگه داشته و مردم را دعوت به استقامت می کنند، گفت: واصل شدن به لقای خداوند بالاترین درجه‌ای است که خداوند به بندگان خاص خود عنایت می‌کند.
حجت الاسلام علي عباسي

حجت الاسلام علی عباسی مدیر حوزه علمیه قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، به شهادت رسیدن طلبه حوزه علمیه قزوین شهید حجت الله اسدی که در جریان انفجار شهر حلب سوریه از سوی گروه‌های تروریستی به شهادت رسید را بالاترین افتخار دانست و گفت: این شهادت ادامه دهنده این است که خط مبارزه با استکبار، صهیونیست جنایتکار و گروه‌های ضد بشری ادامه دارد و نیروهای اسلامی هرگز دست از مبارزه با دشمنان برنخواهند داشت.

 

استاد حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: این دنیا هنوز به جانفشانی و ایثار این جوانان برومند، شجاع و بصیر بوده و هنوز خط کربلا ادامه داشته و در مقابل خط یزیدیان نیز وجود دارد جوانان ما ادامه دهنده راه شهدای اسلام و شهدای کربلا هستند.

 

مدیر حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: شهدا با نثار خون خود جامعه را بیدار نگه داشته و مردم را دعوت به استقامت می کنند و این‌گونه شهادت‌ها نیازمند تقدیر فراوان است چون واصل شدن به لقای خداوند بالاترین درجه‌ای است که خداوند به بندگان خاص خود عنایت می‌کند.

 

حجت الاسلام عباسی بیان داشت: جوانان برومند و سربازان امام زمان(عج) بیدار هستند و حربه‌های دشمن را در هر جای کره خاکی باشند نابود خواهند کرد و ترسی از تهدیدها و مهمات نظامی دشمن ندارند و برای دفاع از اسلام و قرآن جان خود را فدا می‌کنند.

 

این کارشناس حوزوی در پایان گفت: شهادت این طلبه مخلص را که از یاران و سربازان حضرت امام زمان(عج) است را به رهبر معظم انقلاب، خانواده معظم شهدای مدافعین حرم، شهدای 8 سال جنگ تحمیلی، ایثارگران، جانبازان، طلاب و خانواده این شهید را تبریک و تسلیت عرض می‌کنیم./838/303/ب1

ارسال نظرات