۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۳۱۸۴۱۸
نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا:

نیازمند خبرگان انقلابی و نمایندگان ارزشی در کشور هستیم

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام کاملی فر گفت: برای حفظ عظمت، اقتدار و استمرار نظام نیازمند تشکیل مجلس خبرگانی متشکل از اعضای انقلابی و مجلس شورای اسلامی با نمایندگان ارزشی هستیم.
حجت الاسلام کاملي فر، نماينده ولي فقيه در سپاه عاشورا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام حسن کاملی فر، نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی امروز در جمع ائمه نماز جماعات شهرداری های مناطق مختلف تبریز، با اشاره به اهمیت انتخابات هفتم اسفند اظهار داشت: با این انتخابات هم در ابعاد داخلی و هم از دیدگاه بین المللی بسیار حائز اهمیت است، دشمنان ماه‌هاست که به دنبال مهندسی این انتخابات در کشور هستند.


وی با بیان این‌که جمهوری اسلامی ایران برای تداوم اقتدار و عظمت خود در عرصه های داخلی و خارجی به پشتوانه و حمایت مردمی نیاز دارد، تصریح کرد: نهایت تلاش دشمن تغییر فضای انتخابات است، برای حفظ عظمت، اقتدار و استمرار نظام نیازمند تشکیل مجلس خبرگانی متشکل از اعضای انقلابی و مجلس شورای اسلامی با نمایندگان ارزشی هستیم.


حجت الاسلام کاملی‌فر افزود: حضور پرشور و یکپارچه مردم پای صندوق های رای تمامی توطئه ها و نقشه های شوم دشمنان علیه نظام را خنثی خواهد کرد، در حقیقت حکومتی که پشتوانه مردمی داشته باشد می تواند قدرت و استمرار حکومت خود را افزایش دهد اما اگر کشوری مردمش حامی آن نباشند روز به روز تضعیف شده و قدرت بقای خود را از دست می دهد.


وی با تأکید بر این‌که پیوند میان امت با ولایت ناگسستنی است، افزود: امروز دشمنان نظام اسلامی ایران به کمک امپراطوری رسانه‌ای صهیوسنیتی به فکر جدا کردن مردم از انقلاب است، امروز بیش از هر زمان دیگری برای حفظ و ادامه این عظمت و اقتدار بیش از قدرت نظامی و سیاسی به پشتوانه مردمی نیاز داریم.


نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی ادامه داد: حمایت مردم ضامن وجود و بقای انقلاب می باشد و بدون مردم حکومتی وجود نخواهد داشت، همچنان که امام خمینی(ره) به نقش مردم باور داشته و در عمل نیز نشان داد که با وجود اعتقاد به اصل ولایت فقیه در مورد تدوین و تصویب قانون اساسی کشور، رای مردم مهم است.


حجت الاسلام کاملی فر با بیان این‌که مردمی بودن این انقلاب موجب افزایش روز افزون قدرت سیاسی و نظامی جمهوری اسلامی و تاثیر گذار بودن آن در منطقه شده است، افزود: جریان های ضد انقلاب خارج نشینی که تا دیروز انتخابات را تحریم می کردند و می خواستند مردم را از شرکت در انتخابات دلسرد کنند و ادعای مهندسی شدن انتخابات را داشتند امروز برای این مردم نماینده تعیین می کنند.


وی خواستار حضور حداکثری توام با بصیرت در انتخابات هفتم اسفند شد و افزود: مردم باید آگاه باشند، زیرا که نفرات تائید شده ضدانقلاب ها می خواهند از راه دیگری به مملکت نفوذ کنند و دشمن امروز به صورت آشکار وارد صحنه شده و نهایت تلاش را می کند تا تاثیری در تشکیل مجلش خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی بگذارد./935/203/ب2

ارسال نظرات