۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۹
کد خبر: ۳۱۸۴۲۸
حجت الاسلام والمسلمین معلمی:

حضور گسترده مردم در انتخابات سبب نا امیدی دشمن می‌شود

خبرگزاری رسا ـ نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان این که حضور گسترده مردم در انتخابات زمینه ناامیدی دشمنان می شود، گفت: دو رویداد مهم را در پیش داریم و قطعا حضور پرشور مردم برکات و دستاوردهای ارزشمندی برای نظام اسلامی دارد.
علي معلمي نماينده مازندران در خبرگان رهبري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری امروز در یادواره پدران و مادران سفر کرده شهدای آمل که در مسجد امام رضا(ع) برگزار شد با بیان این که ایران اسلامی در مسیر امنیت و اقتدار قرار دارد، گفت: امنیت ما به برکت خون های پاک شهدا است که باید قدردان باشیم.


امام جمعه قائمشهر با اشاره به این که شهدا در مسیر ارزنده و والا قدم برداشته و زمینه عزت و اقتدار نظام اسلامی را فراهم کردند، بیان داشت: ضرورت دارد راه شهدا را به بهترین نحو ممکن ادامه و
در این راه ارزنده کوشا باشیم.


حجت الاسلام والمسلمین معلمی خاطرنشان کرد: خانواده های معظم شهدا از مقام ارزنده و والایی برخوردار هستند که فرزندانی نیکو و صالح تربیت کرده و در خدمت اسلام و انقلاب قرار دادند.


نماینده مجلس خبرگان رهبری افزود: شهدا در مسیر عزت و استقامت قرار داشته و با حضرت حق معامله کردند و در مسیر رضایت باری تعالی گام برداشتند.


وی خاطرنشان کرد: دشمنان تلاش دارند ما را از مسیر اسلام و انقلاب و بهره گیری از فرهنگ ایثار و شهادت دور کنند که نیاز است هوشیاری خود را به درستی حفظ کنیم.


امام جمعه قائمشهر با بیان این که دو انتخابات مهم مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی را در پیش داریم، گفت: ضرورت دارد هوشیاری و بصیرت خود را حفظ کرده و جلوی نفوذ دشمنان را بگیریم.


نماینده مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: دشمنان به دنبال نفوذ در ایران اسلامی هستند که این امر با هدف انحراف افکار مردم و به ویژه نسل جوان جامعه و در راستای تحقق اهداف و خواسته های آنان صورت می گیرد.


حجت الاسلام والمسلمین معلمی خاطرنشان کرد: دشمنان به دنبال تسخیر افکار نسل جوان جامعه بوده و در این عرصه از همه ابزارها استفاده می کنند که نیاز است هوشیاری خود را حفظ کرده و در مسیر بهره گیری از فرهنگ ایثار و شهادت قرار داشته باشیم.


وی ادامه داد: گسترش فرهنگ اسلام ناب محمدی(ص) و بهره گیری از آن خنثی کننده تهاجم دشمنان است که ضرورت دارد مکتب اهل بیت معصومین(ع) را در جامعه ترویج دهیم.


امام جمعه قائمشهر با بیان این که حضور گسترده مردم در انتخابات زمینه ناامیدی دشمنان می شود، خاطرنشان کرد: دو رویداد مهمی را در پیش  داریم که حضور پرشور مردمی برکات و دستاوردهای ارزشمندی برای نظام اسلامی دارد./1314/202/ب1

ارسال نظرات