۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۵
کد خبر: ۳۱۸۴۳۳

تحصیل بیش از 65 طبله در مرکز تخصصی زینبیه خرم آباد

خبرگزاری رسا ـ مدیر مرکز تخصصی زینبیه خرم آباد از تحصیل 68 طلبه در سطح سه و در رشته تخصصی تفسیر قرآن کریم در این مرکز خبر داد.
 مدرسه علميه خواهران

مهین بیرانوند، مدیر مرکز تخصصی زینبیه(س) خرم آباد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: طلاب این مدرسه علمیه در سطح سه حوزوی مشغول تحصیل هستند.

 

وی با بیان این که هم اکنون 68 طلبه در رشته تخصصی تفسیر مشغول تحصیل هستند، افزود: این تعداد طلبه به صورت حضوری و غیرحضوری تفسیری و تخصصی علوم قرآنی را فرامی گیرند.

 

بیرانوند در ادامه تصریح کرد: 33 نفر از طلاب به صورت حضوری و 35 نفر نیز به صورت غیر حضور در این مرکز تخصصی فعالیت دارند.

 

وی با اشاره به این که نام نویسی طلاب جدیدالورود از 25 بهمن ماه آغاز شده است، اظهار داشت: به مناسبت سال تحصیلی جدید 30 طلبه در رشته تخصصی تفسیر پذیرفته می شود.

 

مدیر مرکز تخصصی زینبیه خرم آباد یادآور شد: از تعداد پذیرفته شدگان در سال تحصیلی جدید 15 نفر به صورت حضوری و 15 نفر غیر حضوری پذیرفته می شود.

 

وی در ادامه با اشاره به این که پذیرفته شدگان در سطح سه حوزوی از بین فارغ التحصیلان سطح دو جذب می شوند، خاطرنشان کرد: داوطلبان ما چون با مدارس علمیه و دروس حوزه آشنایی کامل دارند، در زمینه جذب طلبه و تحصیل طلاب با مشکل روبرو نمی شویم.

 

بیرانوند با اشاره به نحوه پذیرش طلاب در سطح سه عنوان داشت: هدف ما در پذیرش استفاده از ظرفیت های علمی، اخلاقی و رفتاری توانمند در حوزه های علمیه است.

 

وی با بیان این که طلاب و فارغ التحصیلان سطح سه برای تدریس و پژوهش به مدارس سطح دو و یا دیگر مدارس آموزش و پرورش برای امر تبلیغ اعزام می شوند، بیان کرد: هدف ما در پذیرش طلبه ها این است که از بین افراد توانمند و با استعداد خوب ترین ها را جذب کنیم.

 

مدیر مرکز تخصصی زینبیه خرم آباد خاطرنشان کرد: تابستان سال آینده نخسین دوره از این مرکز تخصصی فارغ التحصیل خواهد شد./9459/302/ب1

ارسال نظرات