۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۹
کد خبر: ۳۱۸۴۳۴
در سایت جامعة الزهرا بارگذاری شد؛

منابع دهمین جشنواره سالانه قرآن و حدیث حوزه های علمیه خواهران قم

خبرگزاری رسا ـ منابع دهمین جشنواره سالانه قرآن و حدیث حوزه های علمیه خواهران قم ظهر امروز در سایت جامعة الزهرا(س) برای شرکت کنندگان این جشنواره بارگذاری شد.
دهمين جشنواره سالانه قرآن کريم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، خانم فهیمه الیاسی، دبیر جشنواره سالانه «قرآن و حدیث» جامعة الزهرا(س) ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر که منابع آزمون دهمین جشنواره قرآن و حدیث استانی خواهران حوزه علمیه قم بر روی سایت جامعةالزهرا(س) قرار گرفته است، گفت: هدف از بارگذاری این منابع معارفی دسترسی آسان شرکت کنندگان به منابع آزمون بوده اما سایر منابع این جشنواره باید از سوی خود دواطلبان تهیه شود.

 

وی افزود: پیش‌بینی می‌شود آمار شرکت‌کنندگان در این جشنواره قرآنی از مرز یکهزار نفر عبور کند که این موضوع نشان از استقبال خوب طلاب مدارس علمیه از برنامه‌ها و فعالیت‌های قرآنی دارد.

 

دبیر دهمین جشنواره سالانه قرآن و حدیث جامعة الزهرا(س) با تأکید بر اینکه سایر منابع آزمون در فروشگاه جامعة الزهرا(س) برای شرکت کنندگان موجود است و افراد با مراجعه حضوری به این فروشگاه می‌توانند این منابع را تهیه کنند، ادامه داد: طلاب بخش غیرحضوری حوزه علمیه جامعه‌الزهرا(س) که در سایر استان‌های کشور ساکن هستند نیز می‌توانند از فروشگاه فرهنگی جامعه‌الزهرا(س) با شماره تماس 02532112466 منابع بخش انتخابی خود در جشنواره را سفارش دهند.

 

الیاسی با بیان اینکه این جشنواره توانسته حال و هوای حوزه‌های علمیه قم را قرآنی کند، ادامه داد: جشنواره‌های قرآنی تأثیر بسیار زیادی بر اعتلای فرهنگ قرآنی دارد و زمینه های تدبر و تفکر در قرآن کریم را فراهم می‌کند و از آن جایی که طلاب، مبلغان فرهنگی قرآن هستند برگزاری این جشنواره‌ها در مدارس و در میان طلاب می‌تواند در تبلیغ سبک زندگی قرآنی در جامعه نقش مؤثری داشته باشد.

 

وی با تأکید بر اینکه محدودیت سنی برای شرکت کنندگان در جشنواره قرآنی در نظر گرفته نشده است، ادامه داد: به برگزیدگان در این جشنواره هدایای نفیسی اعطا شده و گواهی پایان دوره سطح قرآن کریم را نیز دریافت خواهند کرد.

 

دبیر دهمین جشنواره سالانه قرآن و حدیث با اشاره به اینکه امسال اولین باری است که این جشنواره به صورت استانی برگزار می‌شود و در سال‌های گذشته این جشنواره کشوری بوده است، یادآور شد: هدف از برگزاری این مسابقه به صورت استانی افزایش کیفیت و شناسایی توانمندی‌های طلاب خواهر محصل در حوزه های علمیه قم است و امیدواریم با برگزاری این جشنواره ساماندهی خوبی در زمینه فعالیت‌های قرآنی در حوزه های علمیه خواهران قم صورت گیرد./968/203/ب2

ارسال نظرات