۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۶
کد خبر: ۳۱۸۴۴۴
امام جمعه بندر عباس:

حضور مردم در صحنه‌های حمایت از نظام دوای همه دردها است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با اشاره به نقش حضور مردم در صحنه های مختلف نظام، گفت: حضور گسترده مردم دوای همه دردها است.
امام جمعه بندرعباس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، آیت الله غلامعلی نعیم آبادی امروز چهارشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه دشمن نه تنها انقلاب، بلکه مملکت را نیز مورد هدف خود قرار داده است، گفت: با لطف حضرت حق و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب مملکت ایران در هر 2 زمینه، پیروز واقعی میدان است.

 

وی افزود: حضور مردم در پای صندوق های رأی عامل مهمی برای خنثی کردن توطئه های دشمنان است، استکبار به روش های مختلف سعی در مخدوش کردن چهره اسلام و نظام را دارند، اما مردم با حضور پرشور و گسترده خود در صحنه های مختلف نظیر، روز قدس، 22 بهمن، نهم دی ماه و ... این توطئه ها را نقش برآب می کنند.

 

امام جمعه بندرعباس، حضور مردم در صحنه را دوای همه دردها خواند و بیان داشت: این حضورها برگ زرینی در صفحه تاریخ انقلاب اسلامی ایران و مشت محکمی بر دهان یاوه گویان است.

 

وی با اشاره به اهمیت و ضرورت حضور در انتخابات اظهار داشت: بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب همه باید در انتخابات حضور یابند حتی آنانی که انقلاب اسلامی ایران را قبول ندارند حضورشان در صحنه انتخابات الزامی است.

 

آیت الله نعیم آبادی ابراز داشت: مردم با بصیرت و حضور آگاهانه خود باید نماینده اصلح را انتخاب و با ارائه ملاک‌های فرد اصلح به دیگران، آنان را در اتخاد تصمیمات درست و انتخاب اصلح یاری کنند.

 

وی ضمن مهم برشمردن 2 انتخابات پیش رو تصریح کرد: انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان مهم و لازم بوده اما مجلس خبرگان به دلیل جایگاهی که در نظام مقدس جمهوری اسلامی داشته، مهمتر و واجب تر است.

 

آیت الله نعیم آبادی ابراز داشت: از آنجایی که فضای تبلیغات به دلیل بد رفتاری برخی افراد، فضای سالمی نیست باید در این ایام، هر صدایی را غیر از آن صداهایی که در تأیید منتخبان است صدای دروغین فرض کنیم.

 

امام جمعه بندرعباس تاکید کرد: تصمیمات انتخاباتی را باید فراتر از فضای انتخابات که متاسفانه برخی با شایعه سازی، دروغ پردازی و تهمت ها آن را آلوده می کنند اتخاد کرد.

 

وی با ابراز تاسف از اینکه برخی ناخواسته بر خلاف مکتب علوی عمل کرده و پا به مکتب منحوس غرب می گذارند تصریح کرد: در فضای انتخابات، باید به تأیید شده ها توجه و اهتمام ورزید و نسبت به عدم تایید شده‌ها نیز بی اعتنا بود.

 

آیت الله نعیم آبادی تاکید کرد: باید در جهت پاک تر کردن فضای انتخاباتی گام برداریم تا سال به سال فضای سالم تری داشته باشیم.

 

نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری، با بیان اینکه حرف های جدید در فضای تبلیغات، مولودی نامبارک است، تصریح کرد: هر چه در جهت تخریب صورت می گیرد دروغ است، بنابراین برای حفظ آبروی کاندیدای مجلسین، اصالت دروغ بودن را در همه خبرهایی که آهنگ تخریب دارد به عنوان یک اصل محسوب کرد./851/202/ب1

ارسال نظرات