۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۴
کد خبر: ۳۱۸۴۵۷
امام جمعه سردشت دزفول:

حضور در پای صندوق های رأی به معنی تأیید و حمایت از نظام اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه سردشت دزفول با اشاره به این که تأیید و عدم تأیید هر نظام و سلطه منوط به حضور ملت آنها در انتخابات است، گفت: ملت ایران با حضور در انتخابات، نظام اسلامی را تأیید و از آن حمایت می نماید.
حضور مردم در انتخابات در گيلان

حجت الاسلام مصطفی نصیری، امام جمعه سردشت دزفول، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به این که حضور و عدم حضور در انتخابات  به معنی تأیید عدم تأیید هر نظامی است، افزود: ملت ایران نیز با حضور در پای صندوق های رأی حمایت خود از نظام اسلامی را نشان خواهند داد.

 

امام جمعه سردشت دزفول با بیان این که شورای نگهبان براساس وظیفه ذاتی و قانونی خود عمل می نماید، اظهار داشت: شورای نگهبان هیچگاه در انتخابات دخالت نکرده تا افراد مورد نظر خود رأی بیاورند.

 

حجت الاسلام نصیری با اشاره به این که برخی به دلیل نداشتن صلاحیت انتخاباتی، به دنبال غوغا سالاری و دروغ پراکنی هستند، ابراز داشت: ملت ایران پایبند به نظام اسلامی و قانون اساسی است و رد صلاحیت نامزدها به هیچ وجه به معنی عدم حضور مردم در پای صندوق های رأی نیست.

 

این مقام مسؤول گفت: مردم به رهبر معظم انقلاب و نظام اسلامی اعتقاد داشته و به وظیفه قانونی خود که همانا شرکت در انتخابات است عمل کرده و در مسائل و بحث های سیاسی جلوتر از مسؤولان هستند.

 

وی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: در هر کشور و مملکتی ملاک هایی برای حضور افراد در انتخابات و نهادی قانونی برای تأیید صلاحیت آنها و اعمال و نظارت درست ملاک ها وجود دارد.

 

امام جمعه سردشت دزفول با بیان این که عدم تأیید صلاحیت افراد ارتباطی با تقلب در انتخابات ندارد، افزود: از جمله موارد حق الناس در سخنان رهبر معظم انقلاب تأیید یا عدم تأیید صلاحیت نامزدهای انتخاباتی است.

 

حجت الاسلام نصیری با اشتباه دانستن این مدعا که مردم توانایی تشخیص صلاحیت و عدم صلاحیت نامزد های انتخاباتی را دارند، اظهار داشت: این گونه ادعاها دروغ سازی و به کرسی نشاندن اهداف شخصی است و شورای نگهبان توانایی چنین تشخیصی را داشته و بعد از این اقدام مردم نماینده خود را انتخاب خواهند کرد./9456/302/ب3

ارسال نظرات