۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۲
کد خبر: ۳۱۸۴۶۲
امام جمعه سراب:

برجام گشایشی در معیشت مردم ایجاد نکرد

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام اکرمی هدف از برجام را گشایش در وضعیت اقتصادی کشور عنوان کرد و گفت: تاکنون هیچ گشایشی در زندگی مردم احساس نشده و بدعهدی سردمداران آمریکا روز به روز آشکار تر می شود.
حجت الاسلام اکرمي، امام جمعه سراب

حجت الاسلام علی اکبر اکرمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با تأکید بر حفظ حرمت ایام فاطمیه، اظهار داشت: نباید ایام فاطمیه تحت الشعاع انتخابات قرار گیرد و لازم است کاندیداها و طرفدارانشان بر حفظ شعائر دینی و ایام فاطمیه که از اساس دین هست، تلاش کنند.

 


وی با محکوم کردن توهین روزنامه قانون به سپاه پاسداران، توهین به مراکز دینی و انقلابی را بدعتی خطرناک عنوان کرد و گفت: جای تعجب است عملکرد سپاه در دستگیری ملوانان آمریکایی که دنیا را به حیرت واداشت از سوی یک روزنامه داخلی مورد تمسخر و توهین قرار گیرد و وزارت ارشاد باید به وظیفه خود در برخورد با چنین بی قانونی ها عمل کند.

 


حجت‌الاسلام اکرمی در ادامه هدف از برجام را گشایش در وضعیت اقتصادی کشور عنوان کرد و ابراز داشت: تاکنون هیچ گشایشی در زندگی مردم احساس نشده و بدعهدی سردمداران آمریکا روز به روز آشکار تر می شود که نمونه اش در بیانات مقامات آمریکایی که گفته اند برنامه ریزی کردیم تا مانع سرمایه گذاری خارجی در ایران شویم مشهود است.

 


وی ادامه داد: با اوضاع بد عهدی که آمریکا دنبال می کند و روز به روز بر دامنه آن می افزاید نباید انتظار داشته باشد شعار مرگ بر آمریکا که شعاری بر علیه شیطان بزرگ و شیطنت های آمریکاست برچیده شود.

 

 


رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان سراب با انتقاد از بی قانونی ها در نصب پوسترهای تبلیغاتی کاندیداها که چهره نامناسبی به شهرستان داده همگان را به رعایت قانون و اخلاق انتخاباتی دعوت کرد.

 

امام جمعه سراب با خطرناک خواندن تخریب شورای نگهبان، ابراز داشت: مجلس باید مجلسی مردمی و نه دولتی باشد و دشمنان داخلی و خارجی با تخریب شورای نگهبان سعی در ایجاد مجلسی جهت اهداف خود دارند.

 


وی با تقدیر از حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن، گفت: ملت ایران قطعا حماسه بزرگ دیگری در 7 اسفند خواهند آفرید و دشمنان را مأیوس خواهند کرد، مردم در این روز با انتخاب اصلح در برابر توطئه های آمریکا بابیستند.

 


حجت الاسلام اکرمی افزود: حضور در انتخابات یک فریضه شرعی، سیاسی و اجتماعی است، مردم با حضور آگاهانه در آینده و سرنوشت خود شریک و سهیم می شوند، ملت باید در این روز آگاهانه برای انجام فریضه شرعی خود در پای صندوق های رأی حاضر شوند./854/302/ب1

ارسال نظرات