۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۶
کد خبر: ۳۱۸۴۸۸
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد:

برخی با برداشتن علامت‌های انقلاب درپی گمراهی نسل جوان هستند/ انتخابات، حیات و قوام یک کشور است

خبرگزاری رسا ـ حجت‌الاسلام حسینی کوهستانی گفت: برخی می‌خواهند علامت‌ها و شعارهای انقلابی را از مسیر راه انقلاب بردارند تا نسل سوم و چهارم، راه انقلاب را گم کرده و در نتیجه راه امام(ره) به فراموشی سپرده شود.
حسيني کوهستاني حسيني کوهستاني
حجت‌الاسلام حسینی کوهستانی، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، گفت: متأسفانه برخی معتقدند برای زندگی صحیح در دنیا، باید تکیه‌گاهی غیر از خدا داشته باشیم؛ در حالی که امام(ره) و مردم ایران غیر از این ادعا را اثبات کردند.
 
وی با تأکید بر این‌که بدون شک تکیه‌گاه ما در 37 سال اخیر فقط و فقط خدا بوده و مردم و رهبری دو رکن اصلی انقلاب اسلامی هستند، خاطرنشان کرد: ولایت و رهبری عامل وحدت کشور و حتی محور وحدت در جهان اسلام نیز هست؛ به‌خاطر همین مستکبران می‌خواهند این عامل وحدت را بشکنند.
 
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد، «استقلال آزادی جمهوری اسلامی»، «فلسطین پاره تن اسلام است» و «آمریکا شیطان بزرگ است» را نه فقط یک شعار که تابلوهای راه انقلاب دانست و افزود: این‌ها علامت‌های راه امام(ره) هستند و برخی می‌خواهند این تابلوها را از مسیر راه انقلاب بردارند تا نسل سوم و چهارم، راه انقلاب را گم کنند و در نتیجه راه امام(ره) به فراموشی سپرده شود.
 
وی افزود: برخی با این‌که می‌دانند این‌ها سخن امام(ه) است اما می‌گویند زمان این حرف‌ها گذشته است، نباید بگذاریم راه امام(ره) گم شود. دشمن در داخل کشور به دنبال تغییر افکار، رفتار و گفتار انقلابی و آموزه‌های دینی و اسلامی است.
 
حجت‌الاسلام حسینی کوهستانی، شعار «نه عزه نه لبنان جانم فدای ایران» و قبح‌زدایی از آمریکا و دشمنان را نمونه‌هایی از جریانی دانست که به دنبال تغییر فکر انقلابی است و دشمن این جریان را دنبال می‌کند.
 
وی افزود: این خطری است که کم‌وبیش در کشور ما جریان دارد. باید اعتماد به ‌نفسمان را تقویت کنیم تا هویت دینی و اسلامی و انقلابی ما حفظ شود.
 
حجت‌الاسلام حسینی کوهستانی با بیان این‌که انتخابات، دوام و قوام و حیات یک کشور است، ابراز داشت: انتخابات، یکی از جاهایی است که دشمنان ما به شکل جدی روی آن حساب باز می‌کنند و سعی می‌کنند در آن نفوذ کنند. دشمنان اگر بتوانند می‌خواهند اصل انتخابات برگزار نشود. اگر نتوانستند در مرحله بعد با مأیوس کردن مردم، می‌خواهند آن‌ها حضور کم‌رنگی داشته باشند و سرانجام با اختلاف بین جناح‌ها به دنبال فتنه‌انگیزی هستند.
 
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد با تأکید بر این‌که مردم ما مردم بصیری هستند، گفت: با توجه به تجربه سال 88 مردم اجازه نخواهند داد که استکار جهانی وارد حوزه انتخابات ما شود./845/302/ب1
ارسال نظرات