۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۱
کد خبر: ۳۱۸۴۹۶

مشارکت 19 هزار آذربایجانی در طرح قرآنی سازمان اوقاف

خبرگزاری رسا ـ طرح حفظ حداقل یک جزء قرآن به عنوان بزرگ ترین رویداد قرآنی کشور به همت سازمان اوقاف و امور خیریه در آذربایجان شرقی اجرایی می شود.
حجت‌الاسلام وحدت مشهوري‌نظري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام وحدت مشهوری، معاون فرهنگی اداره کل اوقاف استان آذربایجان‌شرقی عصر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: طرح حفظ حداقل یک جزء قرآن بزرگ ترین رویداد قرآنی کشور است که در سراسر استان‌های کشور در تاریخ "13 اسفند" به صورت هماهنگ و هم‌زمان اجرا خواهد شد.

 

وی خاطرنشان کرد: در استان آذربایجان‌شرقی 19هزار متقاضی برای شرکت در این مسابقه ثبت نام کرده‌اند که در طول یک سال گذشته با حضور در طرح‌هایی که در مساجد و امام‌زادگان به منظور آموزش این افراد تشکیل می‌شد حضور پیدا کرده و خود را برای شرکت در این مسابقه سراسری آماده کرده‌اند.

 

حجت الاسلام مشهوری افزود: در تاریخ یکم اسفند، آزمون شفاهی این طرح شروع شده است و در 13 اسفند نیز مسابقه کتبی این طرح در مصلای تبریز برگزار خواهد شد.

 

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف استان آذربایجان‌شرقی ادامه داد: این مسابقه شامل بخش‌های حفظ موضوعی، حفظ یک جزء، حفظ چند جزء و همچنین حفظ کل قرآن در 11 رشته برگزار خواهد شد.

 

وی گفت: اداره کل اوقاف برای شرکت افراد در این طرح قرآنی با نهادهای دولتی و غیردولتی هماهنگ شده است و همچنین افرادی هم که علاقه‌مند به شرکت در این مسابقه بوده‎اند نیز به صورت آزاد ثبت نام کرده‌اند.

 

حجت الاسلام مشهوری افزود: در پایان این طرح به افراد برگزیده جوایز نفیس اهدا و همچنین به کلیه‌ شرکت‌کنندگانی که در این طرح امتیاز بیاورند گواهی پایان دوره اعطا می‌شود./935/203/ب1

ارسال نظرات