۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۵
کد خبر: ۳۱۸۵۱۰
امام جمعه بندرعباس:

وحدت و همگرایی شیعه و اهل تسنن سبب وحشت دشمنان شده است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بندرعباس، وحدت بین امت اسلامی را بر مبنای وحدت کلمه و یکپارچگی بین شیعه و سنی دانست و گفت: موجبات پیروزی امت اسلامی بر مبنای این دو کلمه فراهم شده است.
آيت الله نعيم آبادي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، آیت الله غلامعلی نعیم آبادی، امام جمعه بندرعباس عصر امروز در جمع اصحاب رسانه، با اشاره به تلاش دشمن در ایجاد تفرقه بین مسلمانان و با بیان اینکه اختلافات بین مذاهب اسلامی امری طبیعی است، گفت: مسلمانان باید نسبت به حفظ وحدت حول محور مشترکات مذاهب اسلامی هوشیارانه عمل کنند.

 

وی مصون ماندن نظام مقدس جمهوری اسلامی از توطئه های دشمنان را نیازمند اطاعت بی قید و شرط ملت و همه جناح‌های سیاسی از ولایت فقیه دانست و اذعان ‌داشت: ملت فهیم ایران اسلامی در طول تاریخ انقلاب، با آگاهی و تبعیت از رهنمودهای مقام معظم رهبری، حمایت، ولایتمداری و وفاداری خود را از نظام جمهوری اسلامی به اثبات رسانده‌اند.

 

امام جمعه بندرعباس وحدت بین امت اسلامی را بر مبنای وحدت کلمه و یکپارچگی بین شیعه و سنی دانست و تصریح ‌کرد: موجبات پیروزی امت اسلامی بر مبنای این دو کلمه فراهم شده است.


وی تصریح کرد: وحدت بین مسلمانان، خنثی کننده همه توطئه‌های دشمن است، دشمن از وحدت بین امت اسلامی وحشت داشته و به هر طریق ممکن در تلاش است تا بین مسلمانان تفرقه ایجاد کند.

 

آیت الله نعیم آبادی، تجربه 12 حضور وی در مجلس خبرگان و حفظ و تداوم وحدت ایجاد شده بین دو مذهب شیعه و اهل تسنن در استان هرمزگان به عنوان یکی از مهم ترین منویات مقام معظم رهبری را از اهم اهداف حضور در پنجمین دوره از انتخابات مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد.

 

وی، ادامه داد: وحدت بین امت اسلامی از عوامل مهم رشد و تعالی دین اسلام است، دشمن از ایجاد هرگونه تفرقه بین مسلمانان، دلشاد می‌شود، بنابراین باید با ایجاد وحدت، اسلام و نظام را از گزند افکار دشمنان بیمه کرد.

 

آیت الله نعیم آبادی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه هوای نفسانی را ریشه اختلاف و دعوا است تصریح کرد: تقویت ایمان و دوری از تهمت و افترا، زمینه وحدت و همگرایی بیش از پیش بین امت اسلامی فراهم می کند.

 

نماینده ولی فقیه در هرمزگان در پایان، وحدت و همدلی مردم هرمزگان را یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های برجسته مردم این استان دانست که مهم‌ترین عامل امنیت، آرامش و توسعه همه جانبه، این خطه از میهن اسلامی به شمار می‌رود./851/202/ب2

ارسال نظرات