۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۱
کد خبر: ۳۱۸۵۳۲
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران:

انتخاب اصلح در انتخابات در سایه آگاهی و بصیرت محقق می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این‌که انتخاب اصلح در انتخابات در سایه آگاهی و بصیرت محقق می‌شود، گفت: مشارکت گسترده ‌در پای صندوق‌های رأی اشک انگلیس ‌را سرازیر می‌کند.
مدير کل تبليغات اسلامي مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در محمود آباد، حجت‌الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی امشب در گردهمایی مسؤولان کانون‌های قرآن شهرهای استان ضمن عرض تسلیت به ‌مناسبت شهادت حضرت فاطمه(س)، فعالیت‌های سازمان دارالقرآن‌الکریم این اداره کل را قابل تحسین دانست و اضافه کرد: کانون‌های قرآن شهرهای مازندران در زمینه توسعه و تبلیغ فعالیت‌های قرآنی در همه ابعاد به‌ویژه تربیت مربی  تلاش می‌کند.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که وجود مقام معظم رهبری باعث اقتدار، ارتقا و امنیت نظام اسلامی است، گفت: نظام اسلامی همه پیشرفت‌های خود را مرهون تدبیر بی‌بدیل امام راحل و مقام معظم رهبری می‌داند.

 

حجت الاسلام شکریان با بیان این که وقتی رهنمودهای رهبری برای ما فصل‌الخطاب است پس معیارهای معظم‌له در انتخاب اصلح معیار و ملاک ما برای انتخاب قرار می‌گیرد، ادامه داد: حضور در پای صندوق‌های رای و انتخاب اصلح دارای اهمیت است و ما هم موظفیم زمینه حضور گسترده در پای صندوق‌های رای را برای همه آحاد جامعه فراهم کنیم.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به این که شیعیان جهان به امید ایران اسلامی و حضور آنان در انتخابات چشم دوخته‌اند، خاطرنشان کرد: حضور ما در انتخابات زمینه تقویت و اقتدار نظام اسلامی را فراهم می‌کند.

 

استاد حوزه علمیه مازندران افزود: همه ما باید از تعصبات قومیتی و قبیله‌ای پرهیز کنیم و زمینه حضور افراد صالح، انقلابی و متخصص را که معیارهای اصلی مقام معظم رهبری در انتخابات اصلح است برای خبرگان و مجلس شورای اسلامی فراهم کنیم.

 

حجت الاسلام شکریان آگاهی و بصیرت را دو ابزار مهم در انتخاب نامزدهای اصلح انتخاباتی دانست و اظهار داشت: در انتخابات خبرگان رهبری لیست جامعه مدرسین مورد اعتماد و اطمینان است.

 

وی با تاکید بر این که تخریب شخصیت‌ها در انتخابات مصداق بی‌دینی است، بیان کرد: انتخاب ما باید براساس اصول و مبانی انقلاب اسلامی و گفتمان امام و رهبری باشد این مصادیق هم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری مصداق پیدا می‌کند‌.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که سعی شود افرادی را به مجلس شورای اسلامی راه یابند که سبب خار چشم مستکبرین عالم و تقویت نظام اسلامی و رهبری شوند، اظهار کرد: مشارکت گسترده مردم در پای صندوق‌های رای اشک انگلیس و مستکبرین و بدخواهان نظام را سرازیر می‌کند.

 

استاد حوزه علمیه مازندران به حمایت از رهبری و جایگاه ولایت در نظام اسلامی اشاره کرد و گفت: تدبیر و هدایت‌گری رهبری نقشه دشمنان جمهوری اسلامی را برآب کرد.

 

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران با تأکید بر این که ملت ایران اجازه کوچکترین دخالت در امور داخلی کشور را به بیگانگان نخواهند داد، تصریح کرد: ملت بزرگ و همیشه در صحنه ایران اسلامی از نخستین روز پیروزی انقلاب تا امروز تنها خودشان برای کشور تصمیم گرفتند و از این پس نیز همین گونه خواهد بود.

 

حجت الاسلام شکریان با اشاره به این که دشمن از وحدت و همدلی ملت ایران هراسان و عصبانی است، بیان داشت: همه توان دشمنان از ماه ها قبل برای دلسرد کردن مردم از انقلاب و نظام خلاصه شده تا شاهد حضور کمرنگ مردم در پای صندوق های رأی باشند که این توطئه نیز با هوشیاری و مدیریت صحیح و عالمانه مقام معظم رهبری با شکست مواجه شد./1317/202/ب2

ارسال نظرات