۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۵
کد خبر: ۳۱۸۵۶۹
حجت الاسلام مصباحی‌مقدم:

مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری نباید نفوذ پذیر باشند

خبرگزاری رسا ـ عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان این‌که نظام جمهوری اسلامی ایران موجب افتخار مردم ایران است که باید بر روی ستون‌های محکم و استوار قرار گیرد، گفت: مجلس خبرگان و شورای اسلامی نباید تاثیر پذیر و نفوذ پذیر باشند.
حجت‌الاسلام غلامرضا مصباحي مقدم، رييس کميسيون برنامه و بودجه مجلس شوراي اسلامي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام غلامرضا مصباحی‌مقدم، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی شامگاه چهارشنبه در گردهمایی بزرگ اصولگرایان که در مسجد فیروز آبادی شهرری برگزار شد، گفت: مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی از استوانه‌های مهم نظام جمهوری اسلامی ایران به شمار می‌روند.

 

حجت الاسلام مصباحی‌مقدم نظام جمهوری اسلامی ایران را یک نظام پر قدرت و با عظمت دانست و ابراز کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران موجب افتخار مردم ایران است که باید بر روی ستون‌های محکم استوار قرار گیرد مجلس خبرگان و شورای اسلامی نباید تاثیر پذیر و نفوذ پذیر باشند.

 

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان داشت: اعضای خبرگان باید از فقهای عادل و در عین حال بصیر و شجاع انتخاب شوند بعد از رحلت امام راحل خداوند به آنها توفیق داد رهبر معظم انقلاب را برگزیدند انتخابی شایسته که موجب شد بعد از رحلت امام چشم ما به رهبری مدیر، حکیم، دانا، مدبر و با تدبیر روبرو شود رهبری که در این سال‌ها انقلاب اسلامی را در بحران‌های داخلی و خارجی به خوبی رهبری کرده است.

 

وی با اشاره به اینکه علمای بزرگ گردهم جمع شده و لیستی را از اسامی نامزدان مجلس خبرگان به ما ارائه کردند، گفت: در طول یک سال ونیم گذشته لیست سی نفره جامع اصولگرایان که شامل اقتصاددان، سیاستمدار و فرهنگی تنظیم شده است که شامل نخبگان، جوانان و پختگی در این لیست وجود دارد.

 

حجت الاسلام مصباحی‌مقدم با اشاره به اینکه بیشترین رأی اصولگرایان به منطقه شهرری و اطراف مربوط می‌شود، ابراز کرد: رأی مردم ری بسیار حائز اهمیت است چرا که این منطقه رأی خیز است و ما در همه ادوار مختلف انتخابات منتظر اعلام شمارش آرای شهرری بودیم.

 

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پایان خاطرنشان کرد: همه متدینین ما جمعه 7 اسفند ماه در تهران حضور خواهند داشت و نخستین وظیفه خود را این می‌دانند که رأی بدهند و مسیر امام راحل و رهبر معظم انقلاب و عزت نظام را ادامه دهند./813/202/ب1

ارسال نظرات