۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۰
کد خبر: ۳۱۸۵۷۸
امام جمعه موقت کاشان:

شرکت در انتخابات افزون بر وظیفه قانونی، یک وظیفه شرعی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت کاشان گفت: عقل حکم می کند که با وجود تعدد نامزدها، کسانی که رأی آوری کمتری دارند، به نفع کسانی که احتمال مقبولیت بیشتری دارند انصراف دهند تا به وظیفه خود به بهترین وجه عمل کرده باشند.
حجت الاسلام والمسلمين علي احتشام

حجت الاسلام علی احتشام، امام جمعه موقت کاشان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، با بیان این که شرکت در انتخابات علاوه بر وظیفه قانونی، یک وظیفه شرعی برای همه افراد انقلابی است، گفت: هر رأی دهنده علاوه بر تکلیف بر اصل حضور در انتخابات، باید نسبت به انتخاب اصلح نیز به وظیفه خود عمل کند.

 

وی افزود: اگر شناخت رأی دهنده نسبت به افراد کامل باشد، آنها به وظیفه خود عمل می کنند، اما در غیر این صورت به فرموده رهبر معظم انقلاب باید به گفته کسانی که اعتماد و اطمینان داریم و به اسلام و ولایت اعتقا دارند، توجه کنیم.

 

حجت الاسلام احتشام تأکید کرد: بی شک در فضایی که استکبار جهانی و استعمار بین الملل و پیر استعمارگر انگلیس برای بهره وری از فضای انتخابات و به چالش کشیدن حضور مردم، چشم طمع دوخته اند، تمام کسانی که به آرمان های امام معتقد هستند، از اختلاف و تفرقه ای که موجب خشنودی دشمن را فراهم می کند، پرهیز کنند.

 

امام جمعه موقت کاشان گفت: عقل حکم می کند که با وجود تعدد نامزدها، کسانی که رأی آوری کمتری دارند، به نفع کسانی که احتمال مقبولیت بیشتری دارند انصراف دهند تا به وظیفه خود به بهترین شکل ممکن عمل کرده باشند./1307/303/ب3

ارسال نظرات