۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۰
کد خبر: ۳۱۸۵۹۶
کارشناس مسائل مذهبی:

فاطمیه، فرصت انس گرفتن با اهل بیت است

خبرگزاری رسا ـ سرپرست اداره تبلیغات اسلامی نیمروز با اشاره به این‌که حفظ حرمت ایام فاطمیه امری واجب است، گفت: فاطمیه فرصتی برای تطهیر روح از آلودگی‌ها و آماده کردن قلب برای انس گرفتن با اهل بیت(ع) است.
فاطميه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، حجت‌الاسلام محمدقاسمی، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی نیمروز، صبح امروز در نشست ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت‌های مذهبی که در دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد، گفت: فاطمیه، عاشورایی دیگر است و باید سعی کنیم مراسم عزاداری در این ایام، همچون مراسم عاشورای حسینی باشکوه برگزار شود.
 

 

وی اظهار کرد: این ایام فرصتی است تا مقام و منزلت این بانوی بزرگوار و همچنین سبک زندگی ایشان را برای جامعه تبیین کنیم تا بتوان از شخصیت والای حضرت زهرا(س) الگوبرداری کرد.
 

 

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی نیمروز افزود: باید دانست که ما هرچه داریم از اهل بیت (ع) است. غیر از آن‌ها هرکس هرچه می‌گوید، وقتی انسان آن‌ها را ملاحظه می‌کند می‌بیند به جایی متصل نیست و نمی‌شود به آن اعتماد کرد.
 

 

وی بیان کرد: حضرت فاطمه(س) برای همه اهل بیت حجت است، یعنی برای حقانیت خودشان و برای بطلان غاصبین و ستمگران به وجود آن بزرگوار احتجاج می‌کنند.
 

 

نصب بنر یا پارچه نوشته توسط ادارات، نصب بنری در رابطه با اعلام ایام فاطمیه(س) در سطح شهر جهت حفظ شأن ایام فاطمیه(س) توسط ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر و اقدام شهرداری و دهیاری ها جهت سیاه پوش کردن سطح شهر و روستاهای توابع و برگزاری برنامه های محوری توسط اداره تبلیغات اسلامی شهرستان از جمله مصوبات این نشست بود./831/203/ب3

ارسال نظرات