۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۱
کد خبر: ۳۱۸۶۱۵
فردا صبح؛

آزمون دوره‌های غیرحضوری مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ آزمون دوره‌های غیرحضوری مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(ع)، هفتم اسفندماه در شبستان نجمه خاتون حرم حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود.
آزمون دوره هاي غير حضوزي حرم حضرت معصومه قرآن و حديث

خانم مؤذن، مسؤول واحد خواهران مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(ع) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با بیان اینکه آزمون دوره‌های غیرحضوری مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(ع) هفتم اسفند ماه در شبستان نجمه خاتون حرم حضرت معصومه(س) برگزار می شود، گفت: یکی از مهم‌ترین خدمات فرهنگی و آموزشی مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(ع) به زائران و مجاوران آستان حضرت معصومه(س) برگزاری دوره‌های آموزشی در رشته‌های مختلف به صورت حضوری و غیرحضوری است.

 

وی افزود: دوره‌های حضوری مرکز به این صورت است که در طول یک ترم آموزشی یک رشته خاص برای علاقه‌مندان برگزار می‌شود و افراد در روزهای مشخص در کلاس‌های درسی که ویژه برادران و خواهران است حضور می‌یابند.

 

مسؤول واحد خواهران مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(ع) با اشاره به اینکه امروزه مشغله کاری و درسی زیاد موجب شده است که افراد با وجود علاقه به حضور در دوره های آموزشی مختلف نتوانند در این دوره ها حضور یابند، تصریح کرد: مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(ع) در بخش خواهران و برادران برای اینکه علاقه‌مندان بتوانند از دوره های آموزشی مرکز استفاده کنند این دوره ها را در قالب غیرحضوری تعریف کرده و علاقه‌مندان با تماس با واحد آموزش غیر حضوری مرکز ضمن آگاهی از منابع و دریافت سی دی می‌توانند در این دوره های آموزشی شرکت کرده و پس از گذراندن دوره و حضور در امتحان مدرک پایان دوره را دریافت کنند.


خانم مؤذن ادامه داد: با توجه به اینکه در سال جاری دوره‌های آموزشی غیرحضوری مرکز قرآن و حدیث به پایان خود نزدیک شده است، برای ارزیابی شرکت‌کنندگان در این دوره یک آزمون همزمان با هفتم اسفندماه از قرآن آموزان مرکز به عمل آمده و در صورت قبولی در امتحان به آن‌ها گواهی پایان دوره اعطا می‌شود.

 

وی افزود: این آزمون در رشته‌های روخوانی، تجوید، حفظ جزء سی و منتخب سور قرآن کریم ساعت 9 صبح روز جمعه در شبستان نجمه‌خاتون حرم حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود.


مسؤول واحد خواهران مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل‌بیت(ع) یادآور شد: آزمون ترجمه و مفاهیم و قرآن صاعد و مصحف ساعت 14 و آزمون آثار شهید مطهری و اندیشه های مقام معظم رهبری ساعت 15 و آزمون حفظ موضوعی و تفسیر قرآن کریم نیز ساعت 16 روز جمعه برگزار خواهد شد./968/302/ب2

ارسال نظرات