۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۹
کد خبر: ۳۱۸۶۳۶
امام جمعه شبستر:

مردم با حضور پرشور پای صندوق‌های رأی ثبات قدم در حمایت از ولایت را به دنیا نشان دهند

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام محمدزاده گفت: باید با حضور حداکثری در انتخابات به دشمنان اعلام کنیم که در رابطه با نظام جمهوری اسلامی و ولایت برای همیشه ثابت قدم هستیم.
حجت الاسلام علي محمدزاده

حجت الاسلام علی محمدزاده امام جمعه سبشتر و عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، اظهار داشت: در انتخابات باید دید دشمنان را در نظر بگیریم و با حضور در انتخابات کاندیدای اصلح را انتخاب کنیم و توجه کنیم بر اساس استفتائی که از مقام معظم رهبری شده رأی سفید چون به نفع نظام نیست حرام می باشد.


وی با تأکید بر توجه به انتخاب فرد اصلح برای نمایندگی، اضافه کرد: در مهلت قانونی کاندیداها خود را معرفی کردند و مردم باید دقت کرده و با تحقیق های خود فردی را که تکلیف شرعی، سیاسی و الهی بر روی آن هست را انتخاب کنند.


امام جمعه شبستر با تأکید بر دقت بر بحث انتخابات، خاطرنشان کرد: باید با حضور حداکثری در انتخابات به دشمنان اعلام کنیم که در رابطه با نظام جمهوری اسلامی و ولایت برای همیشه ثابت قدم هستیم و باید توجه کنیم که راه نجات بشریت در تبعیت از اسلام، اهل بیت و ولایت مطلقه فقیه است.


وی با اشاره به دیدار مردم آذربایجان شرقی با رهبر معظم انقلاب گفت: ایشان در این دیدار بر حضور حداکثری تأکید کردند، در جمعه پیش رو با بصیرت کامل در پای صندوق های رأی جواب ایشان را به نحو احسن خواهیم داد.


عضو شورای استانی حوزه علمیه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص شورای نگهبان، افزود: بعد از اعلام نتایج تایید صلاحیت ها برخی ها شروع به تخریب شورای نگهبان کردند و این را باید در نظر داشت که شورای نگهبان از نهاد قانونی نظام می باشد و سلامتی قانون در حرکت های اسلامی و تشخیص حق و باطل به وسیله شورای نگهبان انجام می شود.


وی تصریح کرد: مردم به لیست هایی که انگلیس و داعش دیکته می کنند، دقت داشته باشند و انسان های صالح را تشخیص دهند و بدانند لیست ها و افرادی که آمریکا، انگلیس، معاندین و منافقین توصیه می کنند صلاحیت ندارند.


حجت الاسلام محمدزاده با بیان این‌که افراد متقی و صالح در فکر مستضعفین جامعه هتسند و برای مسائل اقتصادی جامعه طرح و برنامه دارند، تأکید کرد: مردم به افراد متقی که به فکر مردم و معیشت آن ها هستند و به دنبال سیاسی کاری نیستند رأی دهند.


وی با اشاره به این‌که دنیا مترصد انتخابات 7 اسفند است، ابراز داشت: ملت با حضورشان در راهپیمایی 22 بهمن ماه جواب دندان شکنی به دشمنان اسلام و نظام جمهوری اسلامی دادند و دنیا مترصد است که ببیند چند درصد ملت پای صندوق های رأی حضور می یابند./854/302/ب1

ارسال نظرات