۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۲
کد خبر: ۳۱۸۶۴۹

تأکید تولیت آستان حضرت معصومه برای حضور حداکثری مردم در انتخابات/ هر رأی مشتی آهنین بر دهان دشمن است

خبرگزاری رسا ـ تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) و امام جمعه قم در یک پیام از مردم برای حضور حداکثری در انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی دعوت کرد.
حجت الاسلام والمسلمين سعيدي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد سعیدی، تولیت آستان حضرت معصومه(س) طی پیامی به مردم قم با اشاره به اینکه شاید به جرأت بتوان گفت که انقلاب اسلامی ایران یکی از انقلاب‌های منحصر به فرد در جهان است که از همان ابتدا به پشتوانه آرای مردمی انتخاب و اداره شده است، گفت: در انقلاب هر رأی به مثابه یک مشت بر دهان دشمن است و هر رأی یعنی یک کلمه آری به انقلاب و خون شهدا است.

 

وی با اشاره به اینکه ما با حضور گسترده در انتخابات ضمن حفاظت از ساختار انقلاب و بیمه کردن انقلاب در برابر خطرات گوناگون، بعیت خود را با امام و آرمان‌های انقلاب تجدید می‌کنیم، افزود: در حال حاضر انقلاب در حساس‌ترین شرایط ممکن قرار دارد و برای اینکه مردم آینده انقلاب و حریم ولایت را در کشور بیمه کنند باید به شخصی اصلح رأی دهند شخصی که بتواند راه شهدای کربلا و امام حسین(ع) و امام خمینی و مقام معظم رهبری را ادامه دهند.

 

تولیت آستان حضرت معصومه(س) تصریح کرد: اکنون که در آستانه آزمونی بزرگ و حماسه ای ماندگار یعنی انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی قرار داریم، حضور حداکثری شما و انتخاب افراد شایسته و انقلابی دشمنان را ناامید خواهد کرد به همین دلیل از آحاد مردم شریف و زمان شناس قم دعوت می کنم تا با حضور حماسی خود در پای صندوق های رأی، ندای رهبر معظم انقلاب را لبیک گویند.

 

حجت الاسلام و المسلمین سعیدی با بیان اینکه دشمن از طریق انتخابات به دنبال نفوذ در انقلاب است و در این زمینه سرمایه‌گذاری زیادی کرده است، ادامه داد: مردم با انتخاب شخص اصلح می‌توانند جلوی نفوذ دشمن را گرفته و با انتخاب درست خود ساختار انقلاب را از وجود عناصر ضد انقلاب و اسلام پاک کنند.

 

وی یادآور شد: با توجه به مسؤولیت شرعی که انسان در قبال انتخاب خود دارد به همین دلیل به مردم توصیه می‌شود که ورای علایق شخص و تنها بر محور شایسته سالاری و ولایتمداری افراد مصلح و دوست دار انقلاب را انتخاب کنند تا مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری به دست افراد شایسته و توانمند و ولایت مدار اداره شود./968/203/ب2

ارسال نظرات