۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۲
کد خبر: ۳۱۸۶۶۱
نماینده ولی فقیه در لرستان:

حضور در انتخابات پشتوانه قوی نظام جمهوری اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در لرستان در پیامی ضمن دعوت از مردم برای حضور پرشور در انتخابات 7 اسفند، گفت: حضور حداکثری مردم ایران در انتخابات پشتوانه قوی نظام جمهوری اسلامی است.
حجت الاسلام و المسلمين ميرعمادي ، نماينده ولي فقيه در لرستان و امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، در پیامی مردم را برای حضوری گسترده در پای صندوق های رأی و انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان دعوت کرد.

 

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی در این پیام با بیان این که حضور در انتخابات یک تلکیف و واجب عینی است، افزوده است: حضور ملت ایران در برگزاری انتخاب مشت محکمی به یاوه گویی استکبار است.

 

در ادامه این پیام آمده است: حضور مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری بر عزت و اقندار نظام می افزاید.

 

در این پیام افزوده شده است: ملت بزرگ و همیشه در صحنه ایران اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون بارها با حضور حماسی، پرشور و آگاهانه خود در انتخابات، خدمتگذران این نظام مقدس را با رأی خود برگزیده و سرنوشت خویش را تعیین کردند و امروز نیز با حضوری آگاهانه حماسه ای تاریخی دیگر بر افتخارات انقلاب بیفزایند.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان در ادامه این پیام افزوده است: مردم با حضوری گسترده پای صندوق های رأی عظمت، بیداری، وحدت و همدلی خود را به رخ جهانیان خواهند کشید.

 

در ادامه این پیام تصریح شده است: امروز در در آستانه برگزاری دو انتخابات سرنوشت ساز پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، از مردم فهیم و ولایتمدار لرستان دعوت می نمایم با تأسی به آرمان های معظم انقلاب، همراه و همگام با ملت بزرگ ایران پای صندوق های اخذ رأی حاضر شوند.

 

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی در این پیام افزوده است: امید است مردم استان با انتخاب نامزدهای اصلح، بار دیگر شور و شعور سیاسی خود را به نمایش گذاشته و با خلق حماسه ای بزرگ، برگ زرین دیگری در تاریخ این سرزمین به یادگار بگذارند./9459/203/ب1

ارسال نظرات