۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۱
کد خبر: ۳۱۸۶۸۹
اتاق فکر تبلیغ خراسان:

ملت شریف ایران با انتخابی هوشمندانه و حضوری گسترده دشمن را ناامید می کند

خبرگزاری رسا ـ علما، نخبگان، ائمه جمعه و استادان اتاق فکر تبلیغ خراسان در بیانیه ای مردم را به حضور گسترده و پرشور در پای صندوق های رای دعوت کردند.
ملت شریف ایران با انتخابی هوشمندانه و حضوری گسترده دشمن را ناامید می کند

حجت الاسلام محمدهادی مشیری، دبیر اتاق فکر تبلیغ خراسان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، با اشاره به اتخابات خبرگان و مجلس شورای اسلامی، حضور گسترده مردم در پای صندوق های رای را لازم برشمرد و خبر از بیانیه دعوت مردم توسط اعضای اتاق فکر تبلیغ خراسان متشکل از علما، نخبگان، ائمه جمعه و جماعات و استادان سطح عالی حوزه و دانشگاه خراسان خبر داد.

 

وی افزود: در کنار حضور گسترده و پرشور مردم انقلابی ایران که سبب نا امیدی و شکست دشمن می شود انتخاب ما باید از روی آگاهی و تقوا و همچنین هوشمندانه باشد چرا که در قبال انتخاب خود مسؤل هستیم و باید پاسخگو باشیم.

 

وی ادامه داد: برای پاسداشت خون شهدا و ارزش های انقلاب اسلامی و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، با حضوری پرشور و انتخاب اصلح، ان شالله به وظیفه ی انقلابی خود عمل می کنیم.

 

وی در پایان بیانیه اتاق فکر تبلیغ خراسان را قرائت کرد که از این قرار است:

 

مبسم الله الرحمن الرحیم

ملت شریف و سربلند ایران اسلامی؛

همانگونه که مستحضرید با پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام و همراهی همه جانبه مردم، ورق برگشت و مردم در تعیین سرنوشت خود نقش بسیار پر رنگ و حائز اهمیتی پیدا کردند و روز جمعه هفتم اسفند ماه نیز در سراسر کشور عزیز و اسلامی ایران دو انتخابات حساس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی برگزار می گردد.

 

این دو انتخابات هم از حیث حساسیت و تأثیرگذاری داخلی و هم از جهت قوت بخشی به ادامه حرکت پرصلابت ملت قهرمان و عزتمند ایران در مواجهه با استکبار جهانی و زیاده خواهان بین‌المللی از اهمیت و ویژگی خاصی برخوردار است و هم مانور قدرت انقلاب اسلامی و ملت ایران است که با عزت و عظمت ما و انقلاب اسلامی سرو کار دارد و همه باید نسبت به این مساله احساس مسؤولیت کنند.

 

اتاق فکر تبلیغ خراسان با علم به هوش سرشار و آگاهی عمیق ملت عزیز به پیروی از بیانات مقام معظم رهبری «مدظله العالی» توصیه اکید بر حضور حداکثری را داشته ،از آحاد ملت درخواست می کنیم با حضور حداکثری در پای صندوق های رای و انتخاب افراد شایسته، عزت و اقتدار خود را به رخ جهانیان بکشند.

 

و اطمینان داریم که این بار نیز آراء هوشمندانه ملت، افرادی اصلح، شایسته و مردمی را که صد درصد متعهد به انقلاب، دین و ارزش ها و آرمان های امام و شهدا باشند به نمایندگی از خود به خبرگان و مجلس شورای اسلامی خواهد فرستاد.

 

و از اساتید، وعاظ و روحانیت همیشه در صحنه انتظار داریم تا در این میدان ،کما فی السابق به تکلیف خویش عمل نمایند.

والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته/933/303/ب3

 

 

ارسال نظرات