۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۹
کد خبر: ۳۱۸۷۱۶
مدیر حوزه علمیه برادران بندرعباس:

توجه به معیارهای اصلح به گفتمان رایج تبدیل شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه براداران بندرعباس تبیین معیارهای اصلح در جامعه را یکی از وظایف رسانه‎های ارزشی و انقلابی ذکر کرد و گفت: توجه به معیارهای اصلح باید به گفتمان رایج تبدیل شود.
انتخابات

حجت الاسلام روح الله اولیایی مدیر حوزه علمیه برادران بندرعباس در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، با اشاره به اینکه در آستانه برگزاری پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی هستیم، گفت: مردم باید با توجه به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در راستای انتخاب اصلح گام بردارند.

 

وی با اشاره به توطئه های دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی علیه کشورهای اسلامی به ویژه ایران در طول سال‌های بعد از پیروزی انقلاب، افزود: دشمنان انقلاب برای معلوم شدن نتیجه این انتخاب به انتظار نشسته اند.

 

مدیر حوزه علمیه برادران بندرعباس با تأکید بر حضور گسترده مردم در عرصه های مختلف نظام، ابراز کرد: انتخابات از عرصه های مهم بوده که مردم باید با مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح، زمینه خوشحالی دوستان انقلاب و حزن و نگرانی دشمنان نظام را فراهم کنند.

 

وی با اشاره به زمان انتخابات و تأکید بر انتخاب اصلح، گزینش اصلح را یک قاعده عقلی عنوان کرد که تخلف از آن به ضرر همه است.

 

حجت الاسلام اولیایی همچنین تاکید کرد: باید افراد متعهد، متدین و پایبند به ارزش‌های انقلاب و اسلام همچنین متخصص، صاحب علم و اندیشه را انتخاب کرد.

 

وی با تاکید بر اینکه افرادی که سرنوشت ما در دستان آن‌هاست باید بهترین باشند، تصریح کرد: بین دو نفر یکی اصلح و دیگری صالح باید اصلح انتخاب شود.

 

مدیر حوزه علمیه براداران بندرعباس، تبیین معیارهای اصلح در جامعه را یکی از وظایف رسانه‎های ارزشی و انقلابی ذکر کرد و گفت: توجه به معیارهای اصلح باید به گفتمان رایج تبدیل شود.

 

وی با اشاره به جایگاه ولایت و ولایت مداری، ابراز داشت: رهبر معظم انقلاب در طول سی و هفت سال از عمر با برکت انقلاب به ویژه در 8 سال دفاع مقدس نظام را با صلابت هدایت کرده اند.

 

حجت الاسلام اولیایی در پایان از جامعه روحانیت و همه اقشار مردمی خواست تا در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان نسبت به انتخاب فرد اصلح بی تفاوت نباشند./851/302/ب1

ارسال نظرات