۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۳
کد خبر: ۳۱۸۷۵۱
استاد حوزه علمیه:

تعهد و ولایتمداری معیار مردم برای انتخاب افراد باشد

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام امیدی به معیارهای انتخاب نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان اشاره کرد و گفت: تقوا، تعهد و ولایت مداری باید معیار برای انتخاب نمایندگان باشد و در این صورت است که دشمن نمی تواند به اهداف خود در جهت نفوذ در کشور دست یابد.
انتخابات

حجت الاسلام علی امیدی امام جمعه ازندریان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، به اهمیت حضور مردم در انتخابات اشاره کرد و گفت: وظیفه همه مردم است که با حضور حداکثری از نظام اسلامی و ولایت فقیه حمایت کنند.

 

وی در ادامه افزود: دشمنان اسلام از آغاز ظهور انقلاب با ما دشمنی می کنند و از همه حربه ها برای ضربه زدن به نظام اسلامی بهره برده اند ولی با امداد الهی و بصیرت مردم راه به جایی نبرده اند.

 

امام جمعه ازندریان در ادامه با اشاره به مسأله نفوذ خاطر نشان کرد: دشمن به دنبال نفوذ در مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری است و نفوذ آن ها بدین صورت است که از سوی افراد خودی نقشه های خود را جامه عمل بپوشانند.

 

وی با بیان اینکه برخی خودی ها تبدیل به بلندگویی برای غرب شده اند افزود: وظیفه مردم هوشیاری، بصیرت و آگاهی نسبت به هجمه های دشمنان انقلاب و پرهیز از غفلت و نا آگاهی است چراکه دشمن از این مسأله بهره فراوان برده است.

 

حجت الاسلام امیدی به معیارهای انتخاب نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان اشاره کرد و گفت: تقوا، تعهد و ولایت مداری باید معیاری برای انتخاب نمایندگان باشد و در این صورت است که دشمن نمی تواند به اهداف خود در جهت نفوذ در کشور دست یابد.

 

وی در ادامه به لیست جامعه مدرسین اشاره کرد و گفت: مردم باید به لیست جامعه مدرسین اعتماد کنند و از افراد انقلابی که از سوی شورای نگهبان تایید صلاحیت شده اند حمایت و آن ها را حمایت کنند.

 

امام جمعه ازندریان روز هفتم اسفند را روز تجلی ولایت مداری در کشور اسلامی ایران توصیف کرد و گفت: مردم ایران همان گونه که در 22 بهمن حماسه ای بزرگ را رقم زدند لازم است که با حضور در پای صندوق های رای ولایت پذیری و پشتیبانی خود را از انقلاب و ولایت به منصه ظهور بگذارند./979/302/ب1

ارسال نظرات