۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۹
کد خبر: ۳۱۸۷۵۷
استاد حوزه علمیه:

انتخابات پرشور نظام را از خطرات و تهدیدها مصون می دارد

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه با اشاره به این که ملت با حضور پای صندوق های رأی امید را در دل دوستان قوت می بخشد و دشمنان را ناامید می کنند، گفت: حضور حداکثری در انتخابات در امنیت نظام نیز تأثیرگذار است.
حجت الاسلام محمد تقي كرامتي

حجت الاسلام محمد تقی کرامتی، استاد حوزه علمیه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، با اشاره به این که شرکت در انتخابات یک زبان قابل فهم برای تمام دنیا است، گفت: تمام دنیا می دانند اگر درصد مشارکت مردم بالا باشد، مقبولیت نظام بالا است و همانطور کاهش مشارکت نشان از مقبولیت پایین حاکمیت است.

 

وی افزود: یکی از شاخصه های شناخت مقبولیت نظام و دارا بودن پشتوانه مردمی آن، شرکت در انتخابات مختلف است.

 

حجت الاسلام کرامتی با اشاره به این که قطعا حضور حداکثری مردم در انتخابات، نظام را از خطرات و آسیب ها مصون می دارد، گفت: شور انتخاباتی بسیاری از تحلیل های دشمنان را تغییر می دهد.

 

استاد حوزه علمیه با تأکید بر این که حضور حداکثری در انتخابات بیمه کننده نظام تا انتخابات بعدی است، گفت: برگزاری پرشور انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری قوت قلب مسؤولان نظام است.

 

حجت الاسلام کرامتی با اشاره به این که ملت با حضور پای صندوق های رأی امید را در دل دوستان قوت می بخشد و دشمنان را نا امید می کنند، افزود: حضور حداکثری در انتخابات در امنیت نظام نیز تأثیرگذار است./1307/303/ب3

 

ارسال نظرات