۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۲
کد خبر: ۳۱۸۸۰۸
رییس جمهور:

مشارکت سیاسی مردم به معنای اعتماد به نظام است/ همه جناح‌ها پیروز انتخابات هستند

خبرگزاری رسا ـ رییس جمهور با بیان این که نتیجه انتخابات هر آنچه که باشد، خروجی آن پیروزی ملت و جناح‌ها است، گفت: انتظار داریم از فردا مردم در بخش مشارکت اقتصادی فعال باشند تا ایرانی در شان همه ملت بسازیم.
حسن روحاني رييس جمهور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی با در دست داشتتن شناسنامه خود در پای صندوق سیار وزارت کشور حضور یافت و به 16 تن از نامزدهای اصلح مجلس خبرگان رهبری و 30 تن از نامزدهای اصلح نمایندگی مردم در مجلس شورای اسلامی در استان تهران رأی داد.

 

وی بعد از به صندوق انداختن رای خود، گفت: به ملت بزرگ ایران تبریک می گویم به خاطر حضور فعال در روز سرنوشت، گزارشات دریافتی امروز ما حاکی از امنیت و حضور پرشور مردم دارد.

 

حجت الاسلام والمسلمین روحانی افزود: انتخابات امروز ما نماد استقلال سیاسی و حاکمیت ملی ماست، قبل انقلاب دست های بیگانه برای ما تصمیم می گرفتند، اما در طول این 37 سال مردم ما با دستان پر برکت خود برای کشور تصمیم می گیرند، امروز به همت مردم دو نهاد بسیار مهم ، مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری شکل می گیرد.

 

رییس جمهور بیان داشت: رای امروز مردم یک سرمایه گذاری پرسود است، یک ساعت ایستادن در صف منجر به ثمره 4 ساله برای مجلس شورای اسلامی و 8 ساله برای خبرگان رهبری می‌شود، به واقع کدام تجارت است که در عرض یک ساعت حاصلی همچون آرامش، عزت، امید به آینده و رونق اقتصادی رقم بزند.

 

وی تأکید کرد: امروز مشارکت سیاسی به مفهوم امیدواری و اعتماد به نظام و آینده است، بنابراین امید و اعتماد سرمایه اصلی بزرگی است که پای هر دو با آرای مردم امضا می شود.

 

حجت الاسلام والمسلمین روحانی ابراز داشت: انتظار داریم از فردا مردم در بخش مشارکت اقتصادی فعال باشند تا ایرانی در شان همه ملت داخل و خارج کشور بسازیم.

 

وی عنوان داشت: دولت آرای مردم را امانت بزرگ می داند و همه توان خود را در این راه به کار می گیرد، به ملت اطمینان می دهم همه تلاشمان را می کنیم تا یک انتخابات قانونی و سالم  برقرار کنیم تا افتخاری در تاریخ ما و همه دوستان ما در جهان شود، امروز چشم دوستان ما به انتخابات دوخته شده، تردید ندارم مردم دوباره بر مبنای فهم و اراده خود حماسه خواهند آفرید.

 

حجت الاسلام والمسلمین روحانی گفت: تا 8 صبح دیروز رقابت بود، امروز صرفا زمانِ با آرامش به سمت صندوق رای رفتن و اقدام سرنوشت ساز کردن است، امروز هم پیروز هستند، اگر جناحی اکثریت را بگیرد و یا نگیرد حتی پیروز است، زیرا این مشارکت نشان دهنده پیروزی ماست، امیدوارم نتیجه انتخابات نشاط همگانی برای کل کشور باشد، هر مجلسی از هر دو انتخابات به وجود بیاید برای ما محترم است، مردم به آرای اکثریت احترام می گذارند، نگاه ما نیز به اکثریت آرا و صندوق های انتخاابات خواهد بود.

 

حجت الاسلام والمسلمین روحانی در پایان گفت: من دست تمام کسانی را که پای صندوق های رای می روند را می بوسم./856/پ202/ج

ارسال نظرات