۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۲
کد خبر: ۳۱۸۸۱۴
آیت الله گرامی:

تسامح در قبال انتخابات خسارت بار است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله گرامی هر گونه سهل انگاری و تسامح نسبت به حضور در انتخابات را خسارت آفرین توصیف کرد و آرای ملت را امانتی در دست مدیران و مجریان دانست.
آيت الله گرامي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله گرامی امروز پس از آن که رأی خود را به صندوق سیار انتخاباتی شماره 506 انداخت در جمع خبرنگاران حاضر شد و سخنانی را مطرح کرد.


آیت الله گرامی انتخابات را مسأله‌ای اجتماعی توصیف کرد و گفت: لازمه زندگی اجتماعی دخالت هر انسان در امور اجتماعی خویش است.


وی ادامه داد: مهم ترین مسائل اجتماعی، مدیریت جامعه است؛ مدیریت در مسائل قانون‌گذاری، در مسائل مربوط به رهبری و بعد مسائل جنبی دیگر و بهترین راه برای دخالت و نقش آفرینی در این امر انتخابات صحیح و ارزشمند است.


آیت الله گرامی تصریح کرد: آرای مردم در انتخابات تعیین کننده و امانتی به دست مدیران و مجریان است و هر گونه سهل انگاری در حفظ این امانت خیانت است؛ «إِنَّ اللَّهَ یَأمُرُ بِالعَدلِ وَالإِحسانِ»


وی ابراز داشت: همه برادران و خواهران ایمانی در هر کجای این کشور پهناور امروز در امر انتخابات مشارکت کنند و وظیفه خود را در این مهم انجام دهند که تسامح در این مسأله باعث خسارات سنگین خواهد بود و امیدواریم که همگی موفق و مؤید باشید و باشیم./908/پ202/ج
 

ارسال نظرات