۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۷
کد خبر: ۳۱۸۸۳۱
آیت الله مظاهری پس از شرکت در انتخابات؛

حضور در انتخابات هم امر به معروف و هم نهی از منکر است

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله مظاهری و آیت‌الله ناصری استاد برجسته اخلاق حوزه علمیه اصفهان رأی خود را به صندوق انداختند و شرکت در انتخابات را مصداق امر به معروف و نهی از منکر عنوان کردند.
آيت الله مظاهري

به گزارش خبرگزاری رسا در اصفهان، آیت‌الله مظاهری، رییس حوزه علمیه اصفهان با حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، رأی خود را به صندوق انداختند.

 

وی در شعبه اخذ رأی سیار انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، آرای خود را به صندوق انداخت.

 

آیت الله مظاهری این دو انتخابات را حساس برشمرده و خاطرنشان کرد: شرکت در انتخابات امروز هم مصداق امر به معروف و هم مصداق نهی از منکر است.

 

وی بیان داشت: شرکت در انتخابات از این جهت که موجب تقویت نظام مقدس جمهوری اسلامی و نشاط ایران عزیز می شود، امر به معروف است و نیز از این جهت که دشمنان نظام را منکوب و ناامید می سازد، نهی از منکر به شمار می آید.

 

آیت الله مظاهری با تاکید بر این که نظام جمهوری اسلامی احتیاج به پشتیبانی از سوی مردم دارد، تصریح کرد: مردم با شرکت فعالانه در دو انتخابات امروز، در واقع جمهوری اسلامی را پشتیبانی می کنند و این حرکت برای حفظ و تقویت نظام لازم است.

 

رییس حوزه علمیه اصفهان با تجلیل و قدردانی از مردم فهیم ایران که همواره در همه صحنه ها حضور داشته و به خوبی نقش خود را ایفا نموده اند، خاطرنشان کرد: بحمدلله شرکت مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال گسترده بود و امیدوارم حضور مردم عزیز در صحنه حساس انتخابات امروز بهتر و ثمربخش تر باشد.

 

همچنین آیت‌الله ناصری استاد برجسته اخلاق حوزه علمیه اصفهان نیز با حضور در انتخابات اظهار داشت: لا حول ولا قوه الا بالله. اصل نظام زیر نظر امام زمان(عج) رشد گرفت و غالب شد.

 

وی در شعبه اخذ رأی سیار این انتخابات، رأی خود را به صندوق رأی انداخت./901/203/ب
 

ارسال نظرات