۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۴
کد خبر: ۳۱۸۸۳۷
رییس ستاد انتخابات کشور:

همراه داشتن شناسنامه و کارت ملی الزامی است/ مردم اسامی و کد نمایندگان مورد نظر خود را به همراه داشته باشند

خبرگزاری رسا ـ رییس ستاد انتخابات کشور، گفت: همراه داشتن شناسنامه و کارت ملی الزامی است و مردم اسامی و کد نمایندگان مورد نظر خود را به همراه داشته باشند.
محمدحسين مقيمي، معاون و قائم مقام وزير کشور در امور سياسي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، محمدحسین مقیمی رییس ستاد انتخابات کشور، امروز در جمع خبرنگاران، گفت: همانگونه که پیش از این اعلام شده بود از مردم خواستیم که از ساعات اولیه در انتخابات حضور پیدا کنند.

 

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره اینکه مردم کمتر در صف های طولانی باقی بمانند، عنوان کرد: تنها کاری که می‌توانیم انجام دهیم این است توصیه کنیم مردم اسامی و کد نمایندگان مورد نظر خود را پیش از حاضر شدن در شعبه اخذ رای نوشته و به همراه داشته باشند تا زمان زیادی را در محل اخذ رای از دست ندهند.

 

رییس ستاد انتخابات کشور درباره وضعیت حوزه های انتخابیه، گفت: همه جا استقبال بسیار خوب است حتی در دور افتاده‌ترین نقاط کشور مانند مناطق مرزی، کوهستانی، عشایری روستاها و شهرها جنب و جوش، و شور و شوق بالایی مشاهده می‌شود.

 

مقیمی، در خصوص زمان برگزاری انتخابات، بیان داشت: قرار بر این است که زمان انتخابات تا ساعت 6 بعد از ظهر یعنی 10 ساعت باشد که اگر در برخی مناطق نیاز به تمدید باشد طبق دستور وزیر کشور اعلام می‌شود.

 

وی در پایان ضمن توصیه خود به مردم خاطرنشان کرد: همراه داشتن شناسنامه و کارت ملی الزامی است./807/202/ب1

ارسال نظرات