۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۳۱۸۸۶۱

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان رای خود را به صندوق انداخت

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان خوزستان امروز با حضور در دفتر ستاد نماز جمعه اهواز رأی خود را به صندوق انداخت.
آيت الله موسوي جزايري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سیدمحمد علی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، پیش از ظهر امروز با حضور در پای صندوق رأی، رأی خود را به صندوق انداخت.


نماینده ولی فقیه در خوزستان پس از اندختن رأی خود در جمع خبرنگاران در اهواز، با بیان این که امروز حماسه بزرگی از سوی مردم ایران صورت می گیرد، خاطرنشان کرد: امروز عید ملت ایران است که در پی آن آینده را با دست های خود خواهد ساخت.


آیت الله موسوی جزایری حضور پررنگ در انتخابات را عامل عزت، شوکت اسلام و مسلمانان به ویژه جمهوری اسلامی ایران که همانا ام القری جهان است، دانست.


امام جمعه اهواز با بیان این که ملت ایران با صفوف متراکم و پررنگ خود در پای صندوق های رأی جواب دشمن در راستای کم رنگ جلوه دادن انتخابات را پاسخ دادند، افزود: حضور پررنگ مردم شهرهای خوزستان در انتخابات مسرت و خوشحالی را در پی داشته و از این لحاظ خداوند را سپاسگذار و شاکر مردم رنج دیده و میزبانان رزمندگان اسلام هستم.


زعیم حوزه های علمیه خوزستان با اشاره به این که مردم خوزستان با حضور پررنگ در انتخابات دین خود به اسلام را ادا خواهند کرد، تصریح کرد: انگلیسی ها هر بار دست در لانه نظام اسلامی کرده مارگزیده شدند؛ اما هیچگاه عبرت نمی گیرند و ملت ایران عکس خواسته های آنها عمل کرده و همچون گذشته مأیوسشان خواهند کرد.


نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به وظیفه نمایندگان مجلس خبرگان رهبری و شورای رهبری، افزود: وظیفه نمایندگان مجلس خبرگان رهبری در راستای ولایت فقیه و براساس آنچه در قانون اساسی ذکر شده است، می باشد.


وی با بیان وظیفه وسیع و سنگین نمایندگان مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: قانونگذاری احتیاج به تفکر و تدبیر و تجربه داشته و نظارت بر اجرای قوانین از دیگر وظایف آنها است.


آیت الله موسوی جزایری وحدت و نشست نمایندگان شهرهای خوزستان با امام جمعه و فرمانداران برای حل معضلات هر شهر را خواستار شد و اظهار داشت: با کمک یکدیگر به حل معضلات و مسائل استان پرداخته و در این دوره شاهد محقق شدن خواسته ها و مطالبات مردم استان باشیم.


امام جمعه اهواز استقبال و پشتیبانی از هر نظامی را نشان دهنده اقتدار و عزت آن در جهان مطرح کرد و ابراز داشت: حضور پررنگ در انتخابات دال بر پشتیبانی از نظام اسلامی است.


وی در پایان از همه مسؤولان و دست اندرکاران برگزاری انتخابات و نیز مردم تشکر و قدردانی کرد./9456/203/ب1

ارسال نظرات