۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۴
کد خبر: ۳۱۸۹۱۵
امام جمعه موقت ساری:

حضور حداکثری مردم در انتخابات موجب حفظ انقلاب و نظام می شود

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت ساری حضور حداکثری مردم در انتخابات را موجب حفظ انقلاب و نظام اسلامی دانست و گفت: این ملت بزرگ همواره در صحنه های مختلف پیشگام و پیشرو بوده اند.
امام جمعه موقت ساري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت‌الاسلام یوسف یوسف پور، امام جمعه موقت ساری امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی مرکز استان با تجلیل از حضور پر شور ملت ایران در پای صندوق های رأی گفت: امروز همه ما قدردان این حضور حداکثری مردم باشیم.

 

وی با اشاره به این که مجلس خبرگان رهبری از جایگاه بسیار رفیعی در نظام اسلامی برخوردار است، گفت: مجلس خبرگان رهبری حافظ انقلاب اسلامی و ولایت فقیه است.

 

امام جمعه موقت ساری با تأکید براین که مردم ما افرادی را انتخاب خواهند کرد از آرمان ها و ارزش های انقلاب و نظام دفاع کنند، افزود: ما نمایندگانی می خواهیم که تنها گوش به فرمان رهنمودهای مقام معظم رهبری باشند.

 

حجت الاسلام یوسف پور  با بیان این که دشمنان به دنبال کمرنگ کردن حضور مردم در پای صندوق های رأی بودند، افزود: اما ملت ایران هوشیارتر و با بصیرت تر از هر زمان دیگری امروز در پای صندوق های رأی حاضر شدند.

 

وی به نقش مردم در پیروزی نهضت امام و دوام و بقای آن اشاره کرد و گفت: حضور در صحنه مردم در همه عرصه های این انقلاب تعیین کننده بوده است.

 

حجت الاسلام یوسف پور حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی را تداوم مردم سالاری دینی دانست و تصریح کرد: ملت بزرگ ایران امروز به دشمنان داخلی و خارجی فهماندند که همچنان مدافع حقیقی انقلاب و نظام و رهبری هستند.

 

امام جمعه موقت ساری در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از برخی بد اخلاقی های انتخاباتی در جامعه گفت: این گونه مسائل در یک جامعه دینی به هیچ عنوان زیبنده نبوده و نیست.

 

حجت الاسلام یوسف پور با بیان این که انتخابات مربوط به آحاد ملت ایران است و تنها در انحصار افراد خاصی نیست، تصریح کرد: تک تک آحاد جامعه اسلامی در انتخابات نقش و نظر دارند و باید دیدگاه های خود را بیان کنند.

 

وی از دین‌مداری و مردم سالاری به عنوان دو رکن مهم در نظام مقدس جمهوری اسلامی یاد کرد و گفت: امروز حفظ نظام یکی از مسائل مهمی است که باید مورد توجه آحاد جامعه به ویژه مسؤولان قرار گیرد.

 

حجت الاسلام یوسف پور حضور حداکثری مردم در انتخابات را موجب حفظ انقلاب و نظام اسلامی دانست و تصریح کرد: این ملت بزرگ همواره در صحنه های مختلف پیشگام و پیشرو بوده اند.

 

وی با بیان این که در نظام جمهوری اسلامی، انتخاب مسئولان و زمامداران با آرای مردم انجام می‌شود، تصریح کرد: مردم کشورمان در انتخاب همه سطوح کشورمان دخالت دارند که دردیگر کشورهای دنیا این مسأله به هیچ عنوان معنا ندارد.

 

امام جمعه موقت ساری از انتخابات به عنوان نماد وحدت و همبستگی ملت ایران در تقویت جایگاه انقلاب و نظام اسلامی یاد کرد و گفت: امروز تجلی وحدت و همدلی ملت ایران در سر صندوق های رأی به وضوح مشاهده کردیم.

 

وی با تأکید بر این که انتخابات محل غوغا سالاری نیست و محل عقلانیت و اصلح است، تصریح کرد: متأسفانه برخی ها در کشور به دنبال جریان سازی هستند.

 

حجت الاسلام یوسف پور با تأکید بر این که باید کسانی انتخاب شوند که مرعوب قدرت‌های شیطانی نشوند، افزود: ملت بزرگ و هوشیار ایران اسلامی نیز به افرادی رأی خواهند داد که مدافع حقیقی انقلاب و ولایت فقیه باشند./950/201/ب1

ارسال نظرات