۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۲
کد خبر: ۳۱۹۰۱۳
با اعلام قطعی ستاد انتخابات خراسان شمالی؛

آیت‌الله مهمان‌نواز پیروز انتخابات مجلس خبرگان در خراسان شمالی شد

خبرگزاری رسا ـ بر اساس اعلام ستاد انتخابات خراسان شمالی، آیت‌الله حبیب‌الله مهمان‌نواز با کسب بیش‌ترین آرا، برنده انتخابات مجلس خبرگان رهبری در این استان شد.
آيت الله مهمان نواز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بجنورد، با شمارش آرای انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در استان خراسان شمالی، آیت‌الله حبیب‌الله مهمان‌نواز، نماینده فعلی مردم استان در مجلس خبرگان رهبری، با کسب بیش‌ترین آرا در بین سه نامزد انتخابات، بار دیگر به عنوان نماینده استان در مجلس خبرگان رهبری انتخاب شد.

آیت‌الله مهمان‌نواز در این انتخابات با حجج الاسلام والمسلمین علی محمدی خراسانی و حمید حوالی شهریاری رقابت می‌کرد که این دو نامزد در انتخابات مجلس خبرگان رهبری در استان خراسان شمالی به ترتیب در رده‌های دوم و سوم قرار گرفته‌اند.

آیت‌الله مهمان‌نواز که در انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، نامزد مورد حمایت جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و جامعه روحانیت در استان خراسان شمالی بود، تاکنون نمایندگی مردم استان خراسان بزرگ را در دوره‌های دوم و سوم مجلس خبرگان رهبری و نمایندگی مردم خراسان شمالی را پس از تأسیس این استان در دوره چهارم بر عهده داشته است.

در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، بیش از 624 هزار نفر از جمعیت 925 هزارنفری استان خراسان شمالی واجد شرایط رأی دادن بودند که بر اساس اعلام ستاد انتخابات استان، حدود 70 درصد این افراد در انتخابات روز گذشته شرکت کرده‌اند./9314/203/ب

ارسال نظرات