۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۰
کد خبر: ۳۱۹۰۳۹
امام جمعه رومشکان:

حضور مردم در انتخابات نشان دهنده سلامت انتخابات است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه رومشکان با بیان این که ملت ایران هر سال در انتخابات های گوناگون نظام شرکت می کنند و هر بار بر شور و اشتیاق حضور مردم افزوده می شود، گفت: این حضور نشان دهنده سالم برگزار شدن انتخابات است.
انتخابات

حجت الاسلام علی اکبر جمیاری امام جمعه رومشکان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با تقدیر از حضور پرشور مردم در انتخابات بیان داشت: این حضور مردم لبیک به ندای رهبر فرزانه انقلاب بود.

 

وی با اشاره به این که در مناسبت های ملی و دینی ملت ایران با لبیک گفتن به ندای رهبری در صحنه حاضر می شوند، افزود: این حضور نشان می دهد مردم ما هنوز دوستدار نظام و انقلاب هستند.

 

حجت الاسلام جمیاری حضور مردم در انتخابات را نشان دهنده سلامت انتخابات عنوان کرد و گفت: ملت ایران چون از سلامت انتخابات اطمینان دارند هر سال با شور و اشتیقا مضاعف پای صندوق های رأی حاضر می شوند.

 

وی در ادامه با اشاره به تلاش دشمن در زمینه برگزاری انتخابات و این که مردم ما باور کنند انتخابات سالم برگزار نمی شود، اظهار داشت: اگر انتخابات سالم برگزار نمی شد ملت ایران با این شور و شوق پای صندوق های رأی حاضر نمی شدند.

 

امام جمعه رومشکان حضور حداکثری مردم ر ساعات اولیه انتخابات و تمدید شدن آن تا ساعات پایانی روز نشان از مقبولیت نظام عنوان کرد.

 

دشمن نمی تواند برای مردم ایران اسلامی برنامه ریزی کند

حجت الاسلام جمیاری با بیان این که حضور حداکثری مردم در انتخابات پیام های فراوانی به همراه داشت، افزود: از دیگر پیام های مهم این حضور این بود که دشمن نمی تواند بر مردم ایران اسلامی سرمایه گذاری کند و برای این ملت تصمیم گیری داشته باشد.

 

وی در ادامه یادآور شد: شور و اشتیاق مردم در انتخابات هفتم اسفند موجب ناامیدی و ناکارآمدی دشمن و نشان از خنثی شدن توطئه های دشمنان نظام و انقلاب است.

 

امام جمعه رومشکان با تقدیر از حضور حماسی و پرشور ملت ایران پای صندوق های رأی عنوان داشت: مسؤولان ما در برگزاری انتخابات و فراهم کردن زمینه حضور حداکثری مردم به خوبی درخشیدند که جای تقدیر و تشکر دارد.

 

وی در ادامه تأکید کرد: انتظار می رود کاندیداهایی که رأی نیاوردند فضای سالم انتخاباتی را حفظ کنند و با دشمن هم صدا نشوند.

 

حجت الاسلام جمیاری با بیان این که کاندیداهایی که به مجلس ورود پیدا می کنند نماینده همه مردم  مخالفان و موافقان هستند، گفت: این امری بسیار مهم است و کسانی که رأی نمی آورند نباید به تخریب خودشان اقدام کنند بلکه باید نسبت به دسیسه دشمن هوشیار باشند./9459/302/ب3

ارسال نظرات