۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۱
کد خبر: ۳۱۹۰۹۹
حجت الاسلام والمسلمین حسینی خراسانی:

نمایندگان ملت در عرصه عمل جوابگوی وفاداری مردم باشند

خبرگزاری رسا ـ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم انتخابات پر شکوه روز گذشته را نشانه عملی فاصله نگرفتن ملت از نظام، انقلاب و رهبری عنوان کرد و گفت: امید است نمایندگان منتخب ملت با تمام توان در عرصه عمل از مردم با صلابت ایران اسلامی تشکر کنند.
حجت الاسلام والمسلمين حسيني خراساني
حجت الاسلام والمسلمین سید احمد حسینی خراسانی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، مشارکت فشرده و حضور پر شکوه ملت عزیز و سرافراز و وفادار ایران اسلامی پای صندوق‌های رأی را به حق از معجزات انقلاب دانست و گفت: این حضور مردم، قلب ولی عصر را شاد، روح مطهر امام و شهیدان را خرسند و دل رهبر معظم انقلاب و خانواده‌های شهیدان، ایثارگران، آزادگان و بسیجان و همه ایرانیان را خرسند کرد.
 
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ادامه داد: بار دیگر ملت بزرگ، انقلابی و ایمانی ایران در برابر چشم‌های حیرت‌زده بدخواهان، ایران، انقلاب و نظام اسلامی و ملت و رهبر عزیز را سربلند کرد و همه نقشه‌ها و توطئه‌های مرموز و پیچیده دشمنان نظام اسلامی را در هم پیچید و بار دیگر دشمنان را از طمع در ملت و نظام مأیوس کرد.
 
حجت الاسلام والمسلمین حسینی خراسانی انتخابات پر شکوه و عظیم هفت اسفند را عملاً نشان دهنده فاصله نگرفتن ملت از نظام، انقلاب و رهبری عنوان کرد و ابراز داشت: حماسه بزرگ 7 اسفند دروغ پردازی‌ها و شیطنت‌های دشمنان ملت و نظام را برای همگان برملا کرد.
 
وی ملت بزرگ ایران را شایسته عالی‌ترین ستایش و تکریم و خدمت دانست و گفت: امید است که نمایندگان منتخب ملت با تمام توان به این ملت عزیز و به جوانان این کشور خدمت در خور شأن این ملت را ارائه دهند.
 
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ابراز داشت: دلسوزان نظام شایسته است که از این ظرفیت عظیم خدادادی ملت با وفا و کشور غنی و رهبر بی بدیل استفاده کرده و ایران را به قله‌های بلند پیشرفت، امنیت و عدالت نائل گردانند./836/ت302/ج1
ارسال نظرات