۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۷
کد خبر: ۳۱۹۱۷۹
حجت الاسلام والمسلمین طائب:

رهبر انقلاب تهدید دشمنان در انتخابات را به فرصت تبدیل کرد

خبرگزاری رسا ـ استاد درس خارج حوزه علمیه قم ولایتمدار بودن مردم ایران را پیام انتخابات خواند و گفت: ‌برخی از تحلیل‌گران غربی به درایت، زمان‌شناسی، درک موقعیت زمان و مکان رهبر معظم انقلاب در انتخابات اذعان کرده‌اند و بالاترین پیام انتخابات این بود که ملت ایران، ولایتمدار و ولایت‌پذیر هستند.
حجت الاسلام و المسلمين مهدي طائب

حجت الاسلام والمسلمین مهدی طائب، رییس شورای مرکزی قرارگاه عمار در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به حماسه حضور گسترده مردم در انتخابات اظهار داشت: پیام حضور مردم در انتخابات، بار دیگر به همه مردم جهان ثابت کرد که مردم ایران ولایتمدار و ولایت‌پذیر هستند.

 

وی ابراز داشت: تردیدی نیست که اگر قرار بود، مردم بر اساس دشواری‌ها و رفع آن به صحنه انتخابات وارد شوند، چنین شوری به وجود نمی‌آمد؛ زیرا ما در دورانی زندگی می‌کنیم که بارش سختی‌ها بر مردم از ناحیه دشمنان فرود می‌آید.

 

حجت الاسلام والمسلمین طائب خاطرنشان کرد: مردم با همه وجود در انتخابات حضور پیدا کردند و بالاترین دلیلش فراخوان رهبر معظم انقلاب از مردم بود که حضور در انتخابات را به عنوان یک تکلیف بیان کردند و افرادی در صف‌های رأی مشاهده شدند که جز به دلیل تکلیف در پای صندوق‌ها حاضر نمی‌شدند.

 

رییس شورای مرکزی قرارگاه عمار، ولایتمدار بودن مردم ایران را پیام انتخابات دانست و تأکید کرد: بالاترین پیام انتخابات این بود که ملت ایران، ولایتمدار و ولایت‌پذیر هستند و این انتخابات برای مردم دنیا خیلی معنادار بود.

 

وی ولایت فقیه را نعمتی بزرگ برای کشور و مردم خواند و تأکید کرد: ‌برخی از تحلیل‌گران غربی به درایت، زمان‌شناسی، درک موقعیت زمان و مکان ایشان اذعان کرده‌اند؛ چنان که از ویلیام چامسکی نقل شده که رهبر انقلاب، تهدید دشمنان را به فرصت تبدیل کرد.

 

حجت الاسلام والمسلمین طائب افزود: چامسکی می‌گوید، رهبر جمهوری اسلامی به گونه‌ای عمل کرد که حتی اقدام خصمانه دشمنان نیز در جهت حضور و مشارکت مردم قرار بگیرد و در راستای مقابله با دشمنان شان در انتخابات حضور گسترده‌ای داشته باشند./908/ت302/ج

ارسال نظرات