۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۱
کد خبر: ۳۱۹۲۰۱
کارشناس مذهبی:

هدف از تأسیس شبکه های ماهواره ای متلاشی کردن خانواده های ایرانی است

خبرگزاری رسا ـ کارشناس مذهبی با اشاره به این که دشمن در تولیدات سینمایی خود به مقدسات اسلام توهین می کند،‌ گفت: هدف از تأسیس شبکه های ماهواره ای متلاشی کردن خانواده های ایرانی است.
حجت الاسلام سيد محمد ابراهيم زاده هاشمي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام سید محمد ابراهیم زاده هاشمی شنبه شب در مسجد سلمان کاشان در جمع مردم این شهرستان، گفت: رابرت مرداک یهودی در آمریکا قبل از این که برج های دوقلو را با هواپیما منهدم کنند آنها را خرید و بیمه کرد و شش ماه بعد در سال 2001 بعد از این که برج های دوقلو را زدند دو برابر پول برج های دو قلو را از بیمه آمریکا دریافت کرد و از این پول ها شبکه من و تو و شبکه فارسی وان را تأسیس کرد.

 

وی افزود: رابرت مرداک یهودی در جواب این سؤال که  هدف شما از تأسیس شبکه من و تو و فارسی وان چه بود می گوید، هدف من متلاشی کردن خانواده های ایرانی است.

 

حجت الاسلام ابراهیم زاده هاشمی یاد آور شد: وقتی این موضوع را در منبر مسجد مطرح کردم سؤال شد، سند و مدرکی در باره گفته های خود دارید، گفتم نام رابرت مرداک را سرچ کنید تمام آمار آن را دریافت خواهید کرد.

 

وی افزود: آیا بعد از این همه تماشای شبکه  های من تو و فارسی وان یک بار با این شبکه ها تماس گرفته شده است تا از آنها سؤال کنند سند و مدرک آنها چیست.

 

این کارشناس مذهبی با بیان این که مهار انرژی یک کشور و ملت، سیاست استکبار برای تحت سلطه قراردادن حکومت ها و دولت ها است، گفت: اگر امروز انرژی هسته ای ایران را مهار کردند در آینده که نتوانیم از نفت استفاده کنیم پیامدهای آن بروز و ظهور خواهد داشت.

 

به گفته وی، ما بیماران خود را با سوخت بیست درصد درمان کردیم اما با کاهش آن به زیر 5 درصد، این ظرفیت و امکان برای درمان بیماران از ما گرفته شد و انرژی ما را مهار کردند.

 

این کارشناس مذهبی یاد آور شد: پیامدهای مهار انرژی هسته ای ایران در آینده و استفاده از سوخت های فسیلی به دلیل تولید گازهای گلخانه ای منجر به نابودی جنگل هایی خواهد شد که امروز نیز 70 درصد از جنگل های ما تبدیل به بیابان شده است.

 

حجت الاسلام ابراهیم زاده هاشمی همچنین با بیان این که مهار تغذیه و فرهنگ کشورها یکی دیگر از سیاست های استکبار و آمریکا برای سطله بر کشورها و مهار ملت ها است، گفت: متأسفانه مواد اولیه آدامس های تولیدی داخل کشور از الکل است.

 

وی افزود: خانواده های ایرانی از آدامس برای ساکت کردن بچه ها استفاده می کنند و ادامه استفاده آدامس از کودکی تا جوانی سبب خواهد شد بدن به الکل اعتیاد پیدا کند و خیلی زود جذب الکل شود و این اتفاق در حالی انجام می شود که خانواده معتاد به الکل نبوده است.

 

این کارشناس مذهبی یاد آور شد: زمانی که خطرات ناشی از این نوع تغذیه در منبرها گفته می شود، برخی  معترض می شوند چرا اجازه تولید می شود در حالیکه اگر این نوع تغذیه ها خریداری نشود تولید آن نیز متوقف خواهد شد.

 

حجت الاسلام ابراهیم زاده گفت: در بحث فرهنگ نیز دشمن با تولیدات سینمایی خود به مقدسات اسلام دشنام می دهد، گفت: دشمن امروز در تولیدات سینمایی خود در لفافه حتی به امام رضا(ع) دشنام می دهند و ما نیز بدون این که متوجه باشیم تماشا می‌کنیم و تعریف و تمجید نیز می کنیم./1307/203/ب1

ارسال نظرات